Banksy - Girl with balloon

Hei

Har forelsket meg i printet til Bansky - Girl with ballon, og ser at gategalleriet skal selge dette printet, men jeg har ikke helt funnet ut av hva jeg må forvente å gi i pris for dette trykket. Er det noen som vet hva markedsverdien for dette bilde ligger på?

Hei! Må innrømme at jeg vet heller ikke helt. Men er en som selger her:

Dyrt mao :slight_smile: Ser ut som man må ha 1.mill og bruke, og være fornøyd om man sitter igjen med penger.

Jeg tror at Joseph Fine Arts i London har dette trykket. Mener å huske at han hadde solgt to stykk før, for rundt 90.000 pund per stykk. Usikker på om disse var signerte.

Men har virkelig Gategalleriet dette?!?

Det er en del gallerier som selger ting de ikke har “in possesion”. Dette er en meget uheldig praksis, men regner ikke med at Gategalleriet driver slik.
Det virker som prisen for øyeblikket ligger mellom 80-90 k pund for de signerte. Usignerte er billigere selvfølgelig.

Imponerende pris for et trykk i 150 eks pluss 600 usignerte. 100k virker i alle fall å være for mye etter reaksjonene på UAA.

Hm…

Vil tippe et usignert ligger rundt £20-25k kanskje. Signert er helt vilt priset i likhet med de AP versjonene i ulike farger som plutselig dukket opp.

For fem år siden kjøpte jeg en usignert på Bukowskis i Stockholm for 52000,- SEK ink salær.

5 Likes

Ja, det har skjedd mye de siste årene. Det er nok neppe realistisk å komme over det til den prisen i dag.

2 Likes

Var i tvil da jeg kjøpte det om det var pengene vært for et usignert serigrafi.

2 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.