Banksy (UK) tråden

Jeg prøvde å si fra i chatten til NTB, men de virker mer interessert i å forsvare meldinga si enn å rette den opp så jeg vet ikke om jeg orker.

"Såvidt jeg kan se skriver vi ikke at Banksy kommer til Norge for å stille ut verk noe sted i vår sak? Vi skriver:

Banksy-utstilling til Oslo

I februar kommer Banksy-utstillingen «The Mystery of Banksy – A Genius Mind» til Økern-senteret i Oslo.

– Vi er utrolig stolte for å kunne åpne dørene til denne storslagne utstillingen på Økernsenteret, sier arrangør Bjørn Heiseldal ved Thalia teater.

Altså at utstillingen kommer, ikke at Banksy kommer eller er involvert på noe vis"

1 Like

Samme fake-utstillingen som har gått rundt omkring i Europa de siste to årene. Banksy har spesifikt tatt opp hvor mye han er imot akkurat denne utstillingen. Det er vel han CAT som står bak deler av utstillingen om jeg ikke husker feil (Contemporary Art Trader på IG).

1 Like

Har du en link til et sted Banksy omtaler den? Hadde vært interessant!

Tidligere var denne utstillingen nevnt på Banksy.co.uk (ser at han nå er mer generell i sin avvisning av slike utstillinger). Ellers er pest control også klar på at ingen av ‘Banksy’-utstillingene rundt omkring er godkjente av Banksy.

https://pestcontroloffice.com/faq.asp

Var samme eller lignede utstilling i genoa i sommer. Gikk fint forbi. Bare ute etter å tjene på andres arbeider.

Var vel også samme utstilling i Gøteborg eller noe her i sommer? Flere pratet om at man tenkte dra til vi fant ut at dette her var jo bare en utstilling om Banksy…

1 Like

De fleste her inne sutrer å klager på at Banksy kunste er så dyrt og sier deretter om vi bare hadde hatt mulighet til å kjøpe en orginal Banksy ville vi gjort det.
Virkeligheten er at selv om man hadde skrevet billig orginal banksy tilsalgs på fronten av en dobbelt dekker buss å kjørt på dere med bussen hadde de fleste her ikke skjønt det.

https://youtu.be/7mxJT2uXtrE?feature=shared

Gjesp… denne videoen er ikke akkurat sensasjonelle nyheter for publikummet i dette forumet.

1 Like

Poste en 10år gammel video har jo mye relevans i dagens marked,- reproduksjon, fake… en spade er fortsatt en spade

4 Likes
6 Likes

@BANKSY where are you?

Here

@BANKSY er tilbake! :popcorn:

Fint om du kan holde deg seriøs og saklig i stedet for å spamme forumet med tull Banksy.

1 Like