Banksy (UK) tråden

Legende :joy:

9 Likes

1 Like

:rofl::rofl:

Til dere som kjenner Mr B;
Passer dette kroppsfasongen hans eller er det bare oppspinn?

2 Likes

Må jo være oppspinn? Bruker ikke stensiler på videoen engang…? Er nok kun for humor/forvirring

2 Likes

Hvem bryr seg? «ALLE» vet hvem Banksy er.

2 Likes

Den videoen må jo bare bære tull. Ser ut som sprayboksen sprayer 2 farger samtidig

2 Likes
4 Likes

Utstilling med Banksy i Malmö over nyåret :v:
Da blir det en Mæælmøø tur😁

5 Likes

På Banksy sitt lotteri nå, er det bare meg eller skal dem ha veldig lite info? Fylle ut en setning, fornavn , postkode og mail? Det er da alt for lite info for å eventuelt sende noe. Hva gjorde dere da dere fyllte inn?

1 Like

Du får nok anledning til å fylle inn all info om du skulle få muligheten å kjøpe…

1 Like

Du mener NÅR jeg får muligheten? GP lar meg aldri kjøpe, Banksy er litt snillere :slight_smile:

3 Likes

Da foreslår eg at en faktisk går inn og leser T&C rundt deltagels…

  • Vinnere blir kontaktet innen 7 dager etter endt påmelding, da for mer info.
  • Vinnerene får så opptil 7 dager til å betale
  • Sendes ca 6mnd etter betalt
  • COA kommer 2 år etter betalt
  • PC forbeholder retten til å kunne kansellere salg under hvilket som helst årsak
  • Du kan returnere/angre 14 døgn etter mottott, alternativt trå ut av avtalen om T&C endres drastisk
  • Kansje disse punkteme stemmer, eller kanskje de er feil, og at eg bare fant dem på selv?
    Bare en måte å finne det ut på → :placard:

Skal man handle noe for 70 000 NOK, med en potensiell verdi langt høyere, tenker eg at det er på sin plass å lese om prosessen/reglene før man går igang.

13 Likes

1 million har likt Instagram innlegget. Så det du sier er at det er en sjanse😆

2 Likes

Blir spennende å se. Kunne tenkt meg denne hjemme😀

1 Like

Meldte meg på iallefall, there is a chance!

3 Likes

Ja,
Vi har flere medlemmer her inne på KV som har “vunnet” banksy lotterier siden 2017 og betalt en symbolsk sum for kunstverk som idag er verdt flere hundre tusener! :wink:
Så ja, det er en absolutt reel sjanse, for oss evige optimister om å eie en ekte Banksy🤗

12 Likes

Registrert. Jeg selger bilen til fruen om dette går gjennom… så får jeg heller forklare henne at en Banksy på veggen er mer verdt enn hennes lille elbil.

9 Likes

«We have been asked to point out that ‘due to the fact the production process involves Banksy attacking every print with a sharpened pizza cutter - they are each unique and will differ slightly from the one pictured’»
:joy::joy:

5 Likes

Typisk 2022

1 Like