Bendik Viking Laland's: VELOPT. -Forskning på innovasjonsteknologi

Forhåndsbestilling, av kunstnerisk avbildning, fra kundens egne; utvalgte: Utgangspunkt, for innovasjon. Og, selvfølgelig; inkluderende: Utgangspunktets abstrakte innovasjonsprosess. Også, frem mot: Den enderlige konklusjon, og svarkonstant til kundens egne, utvalgte: Informative Velopsjonsutgangspunkt. Hvert kunstverk, er ett forskning og innovasjonsprosjekt.

Veloptiv Graffiti. -Forskningskunst, innenfor: Forskning på innovasjonsteknologi. Painted innovation. -Oversettelse fra visuell metode, og prosedyre; til: Mattematisk formel #1, for udefinert Velopsjon; drivende, i prosess. Rå kjerneinspirasjon; og kjerneinnovasjon, av hva som helst.

Fotoer av kunsten, og tekster -omhandlende; kan du se, bak følgende lenke:

bendiklaland.info

Veloptivt -innoverende, på nye, valgte hint; frem mot: Utgangspunkt. Konstruksjonen, av: Plastic Babylon, og deres operative belysning; og, utlysningsvinkel: .VPTx9. Les om tidligere, valgte utgangspunkter. Og husk, at: Alle innovative muligheter; for Velopsjon, er 100% bevist; via vitenskaperlig metode: Positivt fungerende, og innovativt Velopterende; gjennom Visuell Velopsjon. VELOPT = Forskning på massiv innovasjon, innenfor alle fagfelt; mot: Omniscience.

Velopsjoner, fungerer slik; at du, som kunde; kommer med: En beskrivelse, mer eller mindre; hintende til: Ett utgangspunkt, for behandling gjennom; metoden, for omkalkulerende innovasjonsprosess; fra: Vrengt gjennspeiling, til sin relaterende -konstante konklusjon, ett annet sted i rommet. Defragmenteringen, og omfragmenteringens innovasjonsprosess; kjører, som: Den enderlige, og ultimate konklusjonskonstantens innovasjonsprosess, gjennom operativ belysning.

Den operative belysningen, påvirker; som: Informativ fragmentikkstruktur, mot forskjellige typer omkalkulasjon/transformasjon (lys), og ekspandert; som farget skygge, av: Fragmentiske, og funksjonelle påvirkelser. Belysningsvinklingen, er en multivariabel, som påvirker: De generalkontekstuelle utgangspunktene, på en logisk måte.

Omfragmenteringsgrad #2, ligger i refleksjonsprosesseringen; fra veggene, i rommet.

Lys-transformasjonen, og omkalkulasjonens skyggefragmentikk, fra operative belysningsvinklinger. Også: Utgangspunktets transperante masse, og refleksjoner. Og, veggenes refleksjoner; utgjør: Fragmentisk, psykedelisk, relativt reflekterende, todimensjonal: Graffiti, på veggene.

Dersom, man; operativt belyser: Veggen, og utgangspunktet; i den forstand, at belysningen er definert, å: Generere ett tredimensjonalt, logisk mønsterresultat. Mønsteret, konstrueres: På/langs/gradvis økende, med: Den skjematisk dokumenterte, todimensjonale Graffiti-genereringsprosessen.

Men, plassert; økende, i samme grad, logisk tilrettelagt; over en ny belysningsvinkel. Det vil si, at: Utgangspunktet, blir reprodusert, på sin egen generelle metakontekst. Da skulle det Veloptive resultatet, stå i utgangspunktets relasjon. Planlagt fragmentasjonsbehandling, blir til: Velopsjon, når fragmenteringen gjøres Veloptivt korrekt.

Den operative belysningen, blir prosessert gjennom en systemterminologi, av: Konstante, informative universalsymboler, på konklusjonsplatfomer. Mesteparten, av den fragmentisk: -Omkalkulerende; belysningsprosessen, vil inneholde; og omhandle: Kalkulativ geometrisk data; strukturert, som filmatiske regelverk av konstantantasjonsvinklinger, på konklusjonsskjemaer.

Og så: Velopteres ut, en unik; konstant konklusjon. Denne, utgjør: Helhetlig, metakontekstuell generalitet.

Velopsjoner, er som en Formel #1. Det å handle spesiallagde Velopsjoner; blir som å ansette en innovasjonsforsker, for å innovere noe konkret. En spesiallagd Velopsjon, vil svare til hva det måtte være; av kundens ønskede utgangspunkter.

Dersom du bestiller, en Velopsjon; vil du få: Ett enestående, og ultimat symbol; på en enderlig, avgjørende konstant konklusjon. Kundens valgte utgangspunkt, behandles gjennom Velopsjonsformelen, mot en konstant konklusjon.

Du kan ønske deg ytterligere kunnskap, om noe. Eller muligheten for spådom gjennom tid, lys og rom, som jeg har forsket en del på. Blandt annet, i verket: “Prediction”. Annen forskning jeg har tatt for meg, gjennom Velopsjoner; er f.eks: Kunst, & mytologi/alkymiens gåter & mysterier/menneskets vei til Paradis/Higgsmanipulasjon.

Eller: PREPRO -Tid, og rom; belyst, som en enhet. Eller: WPRoad.PRL & WPRoad.PDF, som er fredsbevarende og diplomatisk forskning. Og: Kunden, kan komme med en kommando, til sin egen fremtid. Og dermed ønske seg, hva som helst; også fysisk. Dette åpner for kunstverksdefinisjonen: .MCH.

Priser:

.VPTx1-3.PRL/.MCH Light -,1000kr.
Enkel fargetegning, med maling; i størrelse A2.

.VPTx1-3.PRL/.MCH Print -,1000kr.
Maskinkunst, i str.A3+.

.VPTx1-3.PRL/.MCH Medium -,10.000kr.
Middels detaljert maleri/POSCA-fargetegning. Ca. 80x50cm.

.VPTx5.PRL/.MCH Large -,50.000kr.
Mer detaljert maleri/POSCA-fargetegning, i større størrelser. Feltene, som er kun: Èn farge, vil være mindre; i forhold til detaljrikdommen. Grad av detaljer i verket, utgjør den innovative Velopsjonsgraden. Ca.1,5x1m.

.VPTx5.PRL/.MCH Heavy -,100.000kr.
Høyst detaljert, og ingen felter; med, kun: Farge. Innovativ Graffiti-geometri, Veloptivt: Estetisk ekspanderende. Ca 1,5x1m.

Veloptive grader. Forskjellige typer Velopsjonsformler.

.VPTx0 - Kjerneinformasjon, og oppdagelsen av en tredje dimensjon.
Lesende, og reverserende, til det motsatte; negative resultat. Les instruksjonene, her: RFIE.pdf.

VPTx1-3 - Utforskende: Estetikk, som ett abstrakt innovasjonsmønster.
Estetikken, er påberopt: Ett innovativt grunnlagsmønster. Det, går ut på å øke: Velopsjonsutgangspunktets estetiske verdi. Den enderlige Velopsjonen, ville være Veloptiv; i den forstand, at den har gått, fra å være: Rå, informativ utgangspunktsdata, og blitt naturlig påbygd. Til en enderlig, estetisk: Korrekt løsning.

Estetikken i Velopsjonen, vil være: Generalkontekstuellt; omfattende. Dermed, vil graden av innovativ verdi, øke med innovativ estetisk verdi. Les det enderlige resultatet av forskning, : Visuell formelbeskrivelse, av Veloptiv metode, prosedyre, og teknikk: .VPTx1 .VPTx2, og .VPTx3; er bare: Ett par teknikker, innenfor estetisk, og forklarende komposisjonsproblematikk. Og diverse andre, estetisk uttrykksmessige oppdateringer, og forandringer. For at formlene, skal gi fler innovative resultater.

Du kan se en visuell fremstilling, av .VPTx2’s formelstruktur, her: SPLEXqui_.VPTx2.PRL. Og, du kan se en .VPTx1-basert Velopsjon, her: §Rediction.PRL.

.VPTx4 - X1-A-Y(=)-B-X2.VPTx4, er den første 100% mattematiske oversettelsen, av Velopt.
Les ett dokument, om .VPTx4-Formelen, her: Alphabetical Batches Ensembling Rule Settings. Les en ramble, det første mattematiske systemet, her: .VPTx4-Ramble. Du kan lese .VPTx4, på index-siden til bendiklaland.info. .VPTx4-formelen, heter : X1-A-Y(=)-B-X2.

.VPTx5 - En oppgradering, fra .VPTx4. Kombinerende visuelle elementer, og mattematikk.
Også, forklarende: Metoden, teknikken, og prosedyren; i ett kryptisk system, med ord; beskrevet, gjennom prosess.

.VPTx5, er en visuell preplanlegging, for den geometrisk: Mattematiske og algorytmiske, funksjonsbaserte: .VPTx6-formelen. Dokumentet, som forklarer .VPTx5’s teknikk, inneholder veldig lange og avanserte deklarasjoner, av eksempler på: Metoder, innenfor den innovative .VPTx5-Prosedyren. Les den krypterte teksten om .VPTx5, her: The Declarations of the visual Methods, from the .VPTx5-Procedure.

.VPTx6 - En oppgradering, til de visuelle .VPTx1-3, med en ny geometrimattematisk vri.
.VPTx6 inneholder, videre: Veloptiv kjerneteknikk, som kalkulative algorytmer. Forklarende, videre: Den essensielle transformeringen, gjennom de kjerneinnoverende: Forvrengningssekvensene, med Veloptiv data. .VPTx6-formelen, kan leses; her: Dropbox/.VPTx6.PDF.

.VPTx7(4B) - Kalkulasjonsmønstre, satt i terminologisk system, som en oppgradering til .VPTx4.
.VPTx7; har blitt oppgradert, med: En generalkontekstuellt, omfattende systematisk terminologi, for Veloptiv kalkulasjon. Den orginale strukturen, i .VPTx4; er den samme.

.VPTx8 - Videreutvikling av .VPTx7, og .VPTx4. Additiv formel.
Formelen, går ut på addering, av: Numeriske identifikasjonsverdier. Jeg har, i skrivende stund: Ikke skrevet ferdig .PDF-dokumentet, om .VPTx8.

.VPTx9 -

Dersom du ønsker deg inn, i Dropbox-mappesystemet, hvor alle dokumentene, er:

Dropbox-mapper.

Tromo.PDF. -Min Velopsjon, av: Politiske, religiøse og forskningsrelaterte spørsmål. Satt sammen til ett mulig, felles trosgrunnlag.

WPRoad.PDF. -Velopsjon: Forebyggende, fred og diplomati. Politisk omstart.

WPRoad2.PDF. -Velopsjon: Forebyggende, fred og diplomati.

WPRoad.PRL. -Det visuelle utgangspunktet, for: WPRoad-produkter.

Riktig god jul! :smile:

1 Like

Mitt nyeste verk:

Innovate; end space one, first”.

Ett multiperspektiv, som åpner for innovasjon, når som helst. Av hva som helst.

Velopsjoner, sett bort ifra det forskningsinnovative. Kunstens visuelle uttrykk, innhold og historiske bakgrunn; foruten formellære.

Jeg er inspirert av: Graffiti, Psykedelia, og mer eller mindre fra ekspressionismen. Jeg har vært ett stykke forut for min tid, når det kommer til det helhetlige visuelle utrykket. Jeg så en film om kunst, som het: Nova. Der var det flere kunstnere; som hadde stiler, veldig likt mitt. Mitt uttrykk; har ikke helt enda, kommet til Norge. Og i forhold til kunstnerene, i Nova; er mine stilarter: 100% unike, fremdeles.

I filmen; Nova: Så jeg at de var inspirert av innovasjon, og Graffiti. Akkurat det samme som meg. Men jeg har i tillegg funnet knyttningen, mellom innovasjon, og Graffiti. Jeg har; i formlene mine: Forklart hvordan Graffiti, kan være innovativt. Og hvordan: Graffiti, kan innovere ett utgangspunkt.

For å skape “innovasjonsgraffiti”, man være: 100% bevisst, på fremgangsmetodikken og planleggingen, bak ett verk. Innovasjon gjennom Graffiti, er min store lidenskap.

Da jeg var liten, spurte jeg min far: Hva er det vanskeligste yrket? Han svarte: ForskningFormel#1. Så jeg gikk inn for dette. Og tenkte på Formel#1, og en mulig løsning. Senere, kom den store skuffelsen. Jeg var på teknisk museum, og prøvde for første gang ett kaleidoskop. Jeg tenkte at mannen bak dette; har funnet opp: Formel#1, allerede. Samtidig, kunne jeg ikke forstå: Hvorfor han ikke; hadde gitt den ut.

Det var da; jeg skjønte, at jeg måtte være, denne: “Mannen bak kaleidoskopet”. Og knyttningen fra Formel#1, til kaleidoskopet, var min egen. Dermed, gikk jeg 100% -inn for; å komme frem, til en enderlig kalkulasjonsmetodikk, og prosedyre; for: Formel#1.

Jeg spurte min mor: Hvordan skal jeg komme frem til en formel, for alt?" Hun svarte, at: “Kanskje du kan tegne det? Du som er, så flink til å tegne”.

Jeg husker ikke hvordan den første tegningen så ut. Men jeg fant til slutt ut at kaleidoskopet, var en del av det hele. Jeg var avhengig av det å forsøke å tegne meg frem til Formel#1. Så, jeg gikk rett og slett; 100% inn for, å bli kunstner.

På barneskolen, brukte jeg alle timene på tegning, og annen kunst. Jeg fikk, kun med meg: Det viktigste. Det samme gjelder ungdomskolen, og videregående. Jeg gikk 3 årTegning, Form og Farge. Hvor jeg, i alle de tre åra: Fikk karakter: 6 (toppkarakter), i alle kunstfag + beskrivende geometri, og kunsthistorie. Videre, har jeg studert på: Bergen Kunsthøyskole.

, i 2015: Har jeg jobbet meg frem til 10 forskjellige typer formler, for Velopsjon(Formel#1).

2 Likes

Hva med å skrive en bok?

Jeg har jobbet meg igjennom deler av tekstene dine, og forstod ca 10% … Kunstens mystikk er jo å la kunsten snakke for seg, her er jeg nærmest ‘redd’ for å feiltolket. I et riktig miljø blir du nok hyllet… Allikevel et tips, ikke bli smartere enn kunsten selv. For all del fortsett med det du gjør, men tror responsen her inne er så der…

Jeg er også The Super Tagmasta Spit. Junkhead. DNA, og generalitet. Alle som eier en Spit-tag, får ett forskningshode.