Beste Banksy trykk?

Hey,
Hva synes folk her er det beste Banksy trykket/trykkene? Selv digger jeg Barcode og Trolleys.

Laugh now er min favoritt

5 Likes

Så absolutt enig i trolleys. Mitt favoritt sammen med girl with red ballon. Men den liker vel alle.

Laugh now er min favoritt også. Har også fått veldig sansen for flying copper og happy choppers, så hvis noen har til salgs (usignert) send meg gjerne en melding :wink:

De tre første som er nevnt er faktisk mine favoritter og. Morons og Applause kommer som neste på lista såvidt jeg vet.

Mine to favoritter er definitivt Christ With Shopping Bags og Napalm.

Mange gode kandidater. Applause og Napalm kommer også høyt på min liste. Hva med stensilmessig best utført?

Det er interessant :slight_smile:
Banksy er jo på ingen måte den beste “stensilisten” i verden sånn rent teknikkmessig. Tror også at trykkene er laget med veldig forskjellige teknikker. De gamle er mer kornete, mens flere av de nyere har finere detaljer - som Donuts for eksempel.

mine favoritter er girl with balloon, barcode, laugh now og liita.

Flower thrower er min favoritt :blush:

*LIITA (Love is in the air) mener du vel

1 Like

Ja. Oppdaget feilen etter jeg hadde postet. Fikk ikke redigert. Bra du passer på :wink:

LIITA er den korrekte betegnelsen, men det er ingen på et fotballforum som reagerer på at Arsenal blir omtalt som the gunners heller.

4 Likes

Artig med Arsenal som eksempel, de har vel vært flower throwers siden jeg ble myndig :slight_smile:

1 Like

:thinking: :thought_balloon: Rat love & Laugh now!

Kanskje en av de best utførte er Steve Jobs`en. Jeg er ingen Banksy ekspert, så det finnes kanskje mange bedre eksempler, men den ser mer detaljert ut enn mange andre. Spesielt skyggen kanskje. Arrester meg om jeg er på bærtur :slight_smile:

Utvilsomt jentene hans: Nola (Girl with umbrella) og Girl with balloon.

Laugh now. Blir aldri lei!

Har selv en trolleys jeg er utrolig fornøyd med, men må innrømme at mine favoritter må være NOLA, Rude copper og Pulp fiction :slight_smile: Spesielt flere av de editionene med andre farger av NOLA er rå!

1 Like

For de som ønsker å se oversikten før de bestemmer seg :grin:

Unofficial Banksy prints overview - Version 1.2.pdf (1.5 MB)

7 Likes