Bibo Hong Kong

Var en tur i Hong Kong for noen uker siden, mye pga Bibo restauranten. Se bildene så skjønner dere sikkert hvorfor:

Maten var også veldig god :smile:

17 Likes

Takk for bilder. Vet du hvem de stensilkunstnerene er?

Ballerinaen er veffal blek le rat?!

Blek, Fairey og Pure Evil (?)

Som dere ser henger det Damian Hirst på do. Synes det var ganske sykt.

Mye Kaws, Blek le rat, vhils, invader, pure evil, shapard osv.

De fortalte at Invader feiret bursdagen sin der tidligere i år og da var mange av kunstnerne der. Blant annet Banksy :slight_smile: fantastisk plass og fantastisk mat og vin!

1 Like

Fantastisk! Ingen planer om tur til Hong Kong pt, men må definitivt stikke innom her om jeg tar turen en gang. Takk for bildene!