Bilder fra Damien Hirst største utstilling (Alriwaq, Qatar 2013)

Så traileren fra Banksys Dismaland og så denne innstallasjonen:

Kom da på utsillingen jeg var på i

Får ikke til å endre forrige post så jeg fortsetter her. Det var en relativt kontroversiell utstilling, men helt fantastisk å få med seg… Her er noen av bildene jeg fant på en gammel telefon:

5 Likes

Beklager for at bildene er litt i hytt og pine… Fikk det ikke helt til med iPaden ser jeg…

1 Like

Døds kult bokstavelig talt :wink::+1:t2:

Har flere bilder også hvis det er av interesse… Mangler jo bare å beskrive hva det er bilder av… Mye var meeget spesielt
De bildene du ser som er runde var laget av vingene til sommerfugler pluss at noen var som et teppe laget av fluer… Som dette:

2 Likes

Sykt kult. Hadde vært deilig å bare gå i timesvis der.

Legger ved noen fler bilder…

2 Likes

Mye dårlige bilder pga fotoforbud og bevæpnet politi som var vakter… Ingen vits i å utfordre politiet i Qatar så altfor mye…

1 Like

Ja, Hirst har vært innblandet i en prismanipulasjonsskandale, ja andre lager ofte kunsten hans, ja han lager prints som de trykker pengesedler i et skakkjørt Afrikansk diktatur - men dette var det klasse over!

Tror de hadde tatt inn det meste av de store verkene fra hans 27 år lange karriere. Var nok ikke så mye av de masseproduserte sakene hans å se her… Hodeskallen ‘For the Love of God’ fra 2007 var fantastisk å se… En platina hodeskalle med 8601 diamanter med en angitt pris på 50 millioner pund gjør det litt spesielt…

Ser at Astrup Fearnley Museet skal ha en Hirst utstilling 16.09.20015-15-11.2015 hvor de blandt annet skal ha hodeskallen utstilt… Denne utstillingen kan kanskje være verdt å få med seg…
http://afmuseet.no/utstillinger/2015/damien-hirst