Tusen takk for deling Ulrik. Det blir nok Haugar på meg også omsider. Fint utstillinga står til godt ut i januar. Håper det ble en bra kveld👍
Haugar leverer
Anbefaler alle å bli venn av museet, det gir gratis inngang hele året og invitasjoner på arrangementer, 300 kr er heller ikke noen pris å klage på.
21 minutter om Norges største kunstkrangel…
Likte de nye skulpturene til Melgaard
Ny nettbutikk/nettside:
Noen som har kjøpt og hentet rottene sine? Er spent på kvaliteten og edition size.
Har kjøpt, men ikke hørt noe mer…
Fikk en epost i går:
Hei, da er ditt Bjarne Melgaard trykk ferdig produsert, nummerert, signert og klart for pick-up.
Her følger alle detaljene du trenger for å hente ditt trykk:
Henteadresse:
Street Art Norge
Vulkan 15
0178 Oslo
Takk! Min var havnet i spam!
Hei,
da er ditt Bjarne Melgaard trykk ferdig produsert, nummerert, signert og klart for pick-up.
Her er detaljene du trenger for å hente din bestilling.
NB: Husk at hentingen er personlig.
For din og vår sikkerhet, så må du ha bestillingsbekreftelsen / legitimasjon og du må signere for at bestillingen er hentet.
Street Art Norge
Vulkan 15
0178 Oslo
Kart: https://maps.app.goo.gl/NEy9kDgMGaQBEQtG6
Hentetidspunkt:
Trykket kan hentes bare hentes mellom kl. 11:00-18:00 i følgende perioder:
Periode 1: Fredag 5. - søndag 7. juli
Periode 2: Fredag: 12. - søndag 14. juli
Periode 3: Fredag: 19. - søndag 21. juli
Periode 4: Fredag: 26. - søndag 28. juli
Hvis du har noen spørsmål, så les informasjon på nettsiden: www.streetartnorge.no før du tar kontakt.
- Mail: hei@streetartnorge.no
- Telefon: 92292228
Innramming:
Ønsker du å få rammet inn dine trykk på en profesjonell måte, kan Street Art Norge tilby sort ramme med art glass til 490,- eks mva pr trykk. Ta kontakt på hei@streetartnorge.no for bestilling. Da vil du også få ny avtalt dato for henting av din bestilling
Hvem var avsender?
Mistenker at min har havnet i spam…
Fikk mailen @torulv postet her i går og en ny mail med presisering av hentetidspunkter i dag. E-posten var fra Bjarne Melgaard Enterprises.
Hentet i dag!
Overraskende lavt opplag, fra 101 til 200 på de ulike!
Noen av dere som har bestilt med sending som har hørt noe?
Nei, jeg lurer på det samme?
Gratulerer til alle som fikk kjøpt! Opplag fra 100-200 for de trykkene jeg har sett - som ser veldig bra ut
Har sendt de mail, men ikke fått svar. Er spent på kvaliteten. Må gjerne dele bilder de som har hentet