Bjarne Melgaard (f. 1967)

12 Likes

13 Likes

Tusen takk for deling Ulrik. Det blir nok Haugar på meg også omsider. Fint utstillinga står til godt ut i januar. Håper det ble en bra kveld👍

1 Like

Haugar leverer :100:
Anbefaler alle å bli venn av museet, det gir gratis inngang hele året og invitasjoner på arrangementer, 300 kr er heller ikke noen pris å klage på.

5 Likes

Noen som har Pink Panther som avbildet under til salgs? Har sett de som er tilgjengelig på nett :slight_smile:

21 minutter om Norges største kunstkrangel…

4 Likes

Likte de nye skulpturene til Melgaard :bulb:

4 Likes

Enig! Sjukt fine

6 Likes

Ny nettbutikk/nettside:

3 Likes

Noen som har kjøpt og hentet rottene sine? Er spent på kvaliteten og edition size.

Har kjøpt, men ikke hørt noe mer…

Fikk en epost i går:
Hei, da er ditt Bjarne Melgaard trykk ferdig produsert, nummerert, signert og klart for pick-up.

Her følger alle detaljene du trenger for å hente ditt trykk:

Henteadresse:

Street Art Norge
Vulkan 15
0178 Oslo

2 Likes

Takk! Min var havnet i spam!

Hei,

da er ditt Bjarne Melgaard trykk ferdig produsert, nummerert, signert og klart for pick-up.

Her er detaljene du trenger for å hente din bestilling.

NB: Husk at hentingen er personlig.
For din og vår sikkerhet, så må du ha bestillingsbekreftelsen / legitimasjon og du må signere for at bestillingen er hentet.

Street Art Norge
Vulkan 15
0178 Oslo

Kart: https://maps.app.goo.gl/NEy9kDgMGaQBEQtG6

Hentetidspunkt:

Trykket kan hentes bare hentes mellom kl. 11:00-18:00 i følgende perioder:

Periode 1: Fredag 5. - søndag 7. juli
Periode 2: Fredag: 12. - søndag 14. juli
Periode 3: Fredag: 19. - søndag 21. juli
Periode 4: Fredag: 26. - søndag 28. juli

Hvis du har noen spørsmål, så les informasjon på nettsiden: www.streetartnorge.no før du tar kontakt.

Innramming:

Ønsker du å få rammet inn dine trykk på en profesjonell måte, kan Street Art Norge tilby sort ramme med art glass til 490,- eks mva pr trykk. Ta kontakt på hei@streetartnorge.no for bestilling. Da vil du også få ny avtalt dato for henting av din bestilling

Hvem var avsender?

Mistenker at min har havnet i spam…

Fikk mailen @torulv postet her i går og en ny mail med presisering av hentetidspunkter i dag. E-posten var fra Bjarne Melgaard Enterprises.

Hentet i dag!
Overraskende lavt opplag, fra 101 til 200 på de ulike!

4 Likes

Noen av dere som har bestilt med sending som har hørt noe?

Nei, jeg lurer på det samme? :slight_smile:

Gratulerer til alle som fikk kjøpt! Opplag fra 100-200 for de trykkene jeg har sett - som ser veldig bra ut :ok_hand:

2 Likes

Har sendt de mail, men ikke fått svar. Er spent på kvaliteten. Må gjerne dele bilder de som har hentet :slightly_smiling_face: