Brukskunst fra Dolk

Mulig å sikre seg Dolk-ski til neste vinter :skier:

https://www.saltskis.com/product/dolk/

Men ikke mange igjen ser jeg :grimacing:

2 Likes

Jeg satt sterkt og vurderte et par, men 20k for et par ski jeg kanskje hadde vært litt redd for å bruke klarte jeg ikke å rettferdiggjøre.
De er dødskule da.

2 Likes

Kunsten bak emaljen kommer frem ved slitasje så hadde ikke selv vært redd for å bruke dem :smiley: Men skjønner hva du mener!

2 Likes

Hadde uansett blitt lei meg om de knakk eller forsvant i et snøskred

Fine ski. Men irriterende med de ripene da…

Riper. Zzzzzzz.

Kom igjen, gjør et stensil-comeback da, Dolk.

2 Likes

@Ulrik knakk? Hvordan står du på ski egentlig?:stuck_out_tongue:

2 Likes

Ulrik går sikkert på ski i nedoverbakke… Da kan ski teoretisk knekke.

Ting kan skje! Poenget er at jeg ville vært mer forsiktig med dette paret enn et vanlig par, som ville blitt reflektert i kjøringen/morofaktoren. Kjøper man derimot dette som et kunstverk er det en billig dolk i opplag 10.

2 Likes

De der skiene hadde havnet på veggen på hytten for min del. Sånn som du ser folk henger opp et par gamle ski. Ja, om jeg hadde hatt penger til både ski og hytte. Jeg har ikke råd til noen av delene for tiden :smiley:.

2 Likes

Har ikke sett noen har delt info om disse skiene siden lansering. Henger de på hytteveggen i Hemsedal eller har de blitt kjørt til pinneved?

1 Like

Er dessverre veldig stille fra Dolk generelt… Lite interesse for den nye stilen hans.

1 Like

Lite interesse fra deg? Kanskje, men hans kundebase har endret seg. Det betyr ikke at det er lite interesse for den nye retningen hans generelt sett.

6 Likes

Ingen snakker om han lenger.

1 Like

Ingen i din omgangskrets.

4 Likes

Hva slags omgangskrets har du?? :rofl: :rofl: :rofl:

Han har tilsynelatende til brød og smør ihvertfall - tipper det er bergenskroner :slight_smile:

3 Likes

Useriøst svar. Ingenting saklig å komme med, klarer ikke å komme med noen eksempel på at kunsten hans er relevant lenger.

1 Like

Nei det er ikke useriøst. Du kommer med et utsagn du ikke kan dokumentere. Derav antar jeg at du referer til de rundt deg / din omgangskrets siden du ikke hører snakk om han lenger. At jeg hører annet gjør at jeg er helt uenig i ditt utsagn om at ingen snakker om han lenger.

2 Likes

Hva i alle dager? Er det ikke et udokumentert utsagn? Det er jo det du refererer til ofte i diskusjoner?
Moderere meg? Helvete, er ikke rart det er krig i verden, krenkefesten 2022 fortsetter inn i 2023?

2 Likes

Det ser veldig bra ut det som Andreas viser frem i Japan nå :+1:t3::jp:

Kjøpesterkt publikum og en veldig sterk merkevare han har der.

5 Likes