Muligens en longshot siden så få her er interesserte i Stik, men jeg har et gult print fra årets bokutgivelse som jeg ønsker å bytte i et blått. Jeg betaler din og min frakt, om du da ikke tilfeldigvis bor i Bergen.
Send PM hvis du har og ønsker å bytte.
Måtte reise meg og sjekke i boken min. Mitt trykk er dessverre for din del rødt. Jaja, det var verdt et forsøk. Sorry:-)
Thanks, Rooni. Har to gule og en rød. Trenger en blå for å fullføre skalaen.
Ser den. Lykke til med jakten. Stik er kul:-)
Ser ut til å ordne seg uten byttehandel. Takk allikevel! Denne tråden kan stenges.