Chevrier - La Cage au Clair de la Lune XL HF x/12 (Marilyn )

Jeg har hatt en stor hussoppskade gående en stund nå og kassen begynner å gå litt tom. Det er derfor med stor tristhet at denne ryker ut av innrammingskøen og ut på markedet.

Jeg er derimot litt usikker på prissetting av dette.

Dette er en edition på 12 som ble laget for jubileet til …Pascal sitt galleri? Husker ikke helt.

Vedlagt er et bilde jeg fant av tilsvarende trykk. Evt. kan @Calizto sikkert vise noen fine bilder :wink:

Noen som kan gi meg en pekepinn?

2 Likes

Hiv den ut på finn for en pris du er fornøyd med og se hva som skjer. Er ikke så ofte den er ute på markedet. Jeg hadde ikke solgt den for mindre enn 15, men det er nødvendigvis ikke en påstand om hva den er verdt

For de av dere som spør på personlig melding så er størrelse ca 120x90, helt nøyaktig husker jeg ikke. Rundt 48"x36 ". Jeg må nok si at 15 000 hadde nok vært en drømmepris for noen å kjøpe dette på, det er vel gjerne salg med tap faktisk.

Beklager, leste ikke skikkelig. Tenkte at det var hovedutgaven i “vanlig” størrelse. Da blir det noe annet. Første del av rådet gjelder uansett

hadde jeg hatt pengene :sweat_smile:

Er ikke et dårlig råd, men jeg vil heller selge til noen jeg kjenner eller noen på kunstveggen enn at jeg får masse ufine meldinger på finn. Og så blir jeg veldig lett irritert av skambud :stuck_out_tongue:

Hadde jeg hatt pengene også hadde jeg ikke vært her :wink:

Jeg har faktisk ikke noen spesielt bra bilder av denne, men kan legge ved et som ikke er så bra :slight_smile:

Selger du for 15k, så kjøper jeg :slight_smile: Det er som du sier, rett over kostpris… Nuart Gallery solgte 2 av denne for 25k om jeg ikke husker feil, men jeg ville aldri solgt for det heller!

Ta vare på den du, så sikrer du arven til dine etterkommere, det skal allefall jeg gjøre :slight_smile: Om noe fra Chevrier skulle bli mye verdt, så tipper jeg dette er en av dem :slight_smile:

1 Like

Vi solgte dette trykket for 20.000 uten ramme i 2013 under OutsidersIN utstillingen i Skur2

1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.