Chevrier original fra 2013 - Verdi?

Hei
Jeg er i en potensiell byttehandel/kjøp-situasjon med en hyggelig kar som tilbyr meg en original fra Chevrier La cage face s ses croyances (2013) i bytte mot et trykk av Emogutt.

Kan noen her inne gi et anslag på pris på Chevrier’n? Det hadde blitt satt pris på:)

bilde
bilde
bilde

1 Like

Jeg er IKKE noen ekspert. Er dette en original i kun én utgave? Jeg har en tilsvarende. Et sted mellom 20 og 30000 virker de å ligge på på Finn. Vet om én som gikk for like over 20000.
Litt merkelig, egentlig. Utgaver med 100+ eksemplarer går for det samme eller mere.
Mulig fordi de tidlige originale utgavene er mindre?
Jeg har ikke noen oversikt over markedet utenfor Norge.

1 Like

Støtter denne, 20-30 k høres riktig ut, spesielt hvis du selger i utlandet. Nå er jeg dog ikke så oppdatert på priser det siste året og ser at Sandra produserer mye…

What is the size ?

2 Likes

Er dette fra serien med papirutgaver i akvarell/maling? 40*60 i papirstørrelse?. Aldri sett dette før, men om det er den serien så variere de fra 20.000,- til 25.000 om jeg treffer noenlunde riktig .

Disse er faktisk ganske unike. De er prosjekter hun laget mens hun beveget seg mot det hun driver med nå. Laget for hånd og håndmalte.
Finnes ingen andre som dem.

2 Likes

Tusen takk for innspill! Litt klokere nå.

«20-30k» og «unikt verk», men paradoksalt nok ikke så lett omsettelig, tydeligvis.

Når jeg attpåtil ikke er kjempefan av motivene til SC, så betyr kanskje det at dette bør bli en «takk, men nei takk»-type respons.

1 Like

På e-bay eller SC-grupper på face selges denne raskt :blush:

2 Likes

20.000kr

1 Like

De som sier at SC ikke utvikler seg kan jo sammenligne dette mot noe hun produserer idag.

2 Likes

Kjøp i vei,

Pålitelig selger :blush:

2 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.