Christopher Nielsen Ridder Håndokolorert Politistat III

Hva skal en stor (56x80) politistat III, betydelig håndkolorert (ikke bare sprayet), koste i privat salg? Vet ikke om No Comprendo Press lenger tilbyr HK på det s/h silketrykkene de selger til 2500 - selv om det står på nettsiden deres?

https://www.nocomprendopress.com/collections/silketrykk-ciclee/products/christopher-nielsen-ridder-silketrykk-politistat-iii-the-future

NB: Det er også mulig å bestille at Ridder håndkolorerer silketrykket, pris. 4000,- Send oss en mail i så tilfelle, noe ventetid!

?

1 Like

OK, kan du si noe om hva HK normalt betyr? Jeg har sett noen eks som enkelt er sprayet over i et par farger + noen smådetaljer, mens et annet var svært forseggjort og “håndmalt” i mange detaljer. Jeg antar at det er Ridder som gjør dette, ikke Chr N?

Eneste jeg vet her er at dette varierer enormt fra kunstner til kunstner. Når noen sier hand finished er det snakk om masse jobb og virkelig unik utførelse, for andre er det snakk om en 30 sek jobb med sprayboks…

Her bør du nok kanskje ringe/sende mail til de som utgir trykket for riktig info :slight_smile: Lykke til, Nielsen er rå!

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.