Classic Nouveau art (graffitiprints); Ernest Zacharevic - Jurassic Bark

Første release fra CNA; “Ernest Zacharevic - Jurassic Bark (Handfinished)” sleppes i dag, random tid og mailinglisten for varsel 30min før. Har Style wars fra før som ser veldig bra ut på barnerommet :smile:

http://www.classicnouveau.com/artist/ernest-zacharevic

http://www.classicnouveau.com/about-us;

ClassicNouveau.com is the new brainchild from The Art Factory NE Ltd, owners of GraffitiPrints.com.

This site will provide you with world class hand finished, limited edition art, at unbeatable value.

The production process which goes into each of our limited edition art is a masterpiece of it’s own. Using only the best sourced materials, and some of the UK’s finest print houses, we ensure that each piece you purchase will amaze you with it’s quality.

You can visit GraffitiPrints.com here, and see our more street orientated work which is where many of our artists started out, and have now bridged the gap between urban to contemporary art.

Spent på denne. Har style wars og er superfornøyd med den.
Denne er også spennende, men det virker som folk ikke er helt i hundre for dette.

Etter at krona krakket så blir jo også dette litt dyrt.

Noen som skal prøve seg?

slippes om 5 minutter

Klarer ikke check out!!!

Ikke jeg heller. Har testet med ie og chrome

Hadde håpet på en Sandra Chevrier A Woman Of A Thousand Faces, men går jo ikke!!!

Ser ut som de jobber med noe, nå går det ikke å velge land under shipping

Bytt ut cart med checkout i URL, funket for meg :slight_smile: Fikk med en sandra i dag :slight_smile:

Mistet mitt trykk. Ble ingen ting på meg.

Ikke for sent. Fikk akkurat en Bark. Byttet ut cart med checkout- som Cito:)

1 Like

Ikke billige Sandra prints med krona nå, nei! Gratulerer til de som fikk seg noe :slight_smile:

For de som går for Bark, så ville jeg ha sendt en liten mail om å få en farge om mulig, utenom gul… Den er lite synlig i dimmet belysning. :wink:

skjønner ikke helt…er ikke alle med farge? eller mener du å be om en bestemt farge?

Dinosauren er tegnet forskjellig på alle med forskjellige farger

En bestemt farge ja… På style wars så er kun den blå hesten synlig i dimmet belysning…

Aah…takk for tips!

Fikk meg en SC “Tear sting his eyes for her world hand finished” i dag, veldig fornøyd med det, vert på jakt etter den lenge og en HF er jo ikke å forakte :slight_smile:
Det som irriterer meg i dag er at slippet ikke fungerte i det hele tatt, etter at jeg sjekket ut og betalte prøvde jeg på en “A woman of a thousand faces”, fikk den og til slutt, men da kom “Tear Sting” også i kurven igjen, og jeg fikk ikke tatt den bort eller sjekket ut.
Fryktelig irriterende at de ikke får det til å fungere bedre en det gjorde i dag.

Noen som har mottatt noe her ennå? Hører rykter om at denne skal komme med signert liten flaske med USB-pinne.

Gleder meg til å henge denne ved siden av Style Wars.

Mottatt idag med en signert liten flaske med en USB-pinne som er numerert. Fantastisk print. Props til @Bambi som fortalte om fargevalg så jeg fikk en blå. Denne kommer opp på barnerommet

3 Likes