Conor Harrington (IRL) Tråden

Jeg har nylig oppdaget Conor Harrington, og synes han har utrolig mye bra! Det virker som at det er en stund siden han har kommet med noe nytt, stemmer det?
Jeg forsøker å få litt oversikt over hva som er tilgjengelig i print og hva prisene er, men det er ikke så lett å finne oppdatert info og prisene spriker mye. Hva synes folk om han? Og er prisene fornuftige?

Jeg er spesielt interessert i Death in the Afternoon, Modern Monarchy. Ble det lagd print av førstnevnte, og vet noen i så fall hva prisen vil ligge på? Så Modern Monarchy var tilgjengelig for ca 50k, virker mye…

Dette motivet har ikke kommet i trykk.

Her er en ganske god oversikt over verkene han har sluppet i opplag. Siste var i slutten av november så relativt nytt. Prisene spriker på grunn av etterspørsel, da noen motiver er mye mer populære enn andre. 50k for MM er dyrt.

Oi, det var en fin side, takk skal du ha!

1 Like

Og der var det litt andre priser ja…

Er det noen som vet om dette faktisk er komplett?

Ingen print av Death in the Afternoon altså? Kjipern:-)

Prisene listet der er hva de kostet ved release. Her har Conor økt prisene gradvis i takt med at markedet hans har vokst. Jeg er ganske sikker på at det motivet kun finnes på lerret

1 Like

Mange takk Ulrik!

Min oppfatning er at han er ganske populær her inne blant kunstveggen medlemmer. Selv er jeg en av de, men jeg har ikke tatt meg råd til å kjøpe noe. Enda. Personlig liker jeg også best de tidligere verkene hans. Som @Ulrik alt har sagt. Prisene varierer veldig. Ett av de trykkene jeg har sett på ligger på rundt 20k.

1 Like

Hvilket verk er du interessert i?

Jeg syntes heller ikke de nye er like spennende, og liker dessverre best mange av de verkene det ikke finnes trykk av. Man kan jo håpe han tar tak i eldre verk og lager trykk av de, men det er kanskje ikke slik han jobber?

Conor fans, ikke sitt pp gjerde lenger her!
Brett opp ermene og kjøp i vei.

PS: Ikke min annonse og kjenner ikke selger, men eier dette selv og det er et flott verk til en, i mine øyne, veldig god pris !!

1 Like

Reservert nå. For en latterlig lav pris :open_mouth:

Dette var vel 2. runde denne ble forsøkt solgt til denne prisen…

1 Like

Disse har blitt solgt til kostpris på finn tidligere. Kanskje ikke det mest “girlfriend friendly” motivet? :stuck_out_tongue:

1 Like

Ja det stemmer. Unveiling har også finere motiv og finere fargepalett. Rammen her er dyr så dette er vel kostpris eller under kostpris

I heimen her er det fruen som liker det best! Og minsten da, som peker på puppen på bildet og så på matmor sitt bryst etterpå. :joy:

Ps: tror det er en stund siden disse gikk til kost…

1 Like

Regner med det var noen her som hentet den i går :).

1 Like

Ja, «takk for tipset»… Kona hentet det i går, ble litt skuffet når jeg kom hjem fra jobb kan du si. bilde|375x500

Om selger ikke har nevnt denne skaden skal du bare ta kontakt og la han/hun ordne opp med det samme :blush:

1 Like

Ingenting ble nevnt på forhånd. Men selger har godtatt heving av kjøp, og jeg tror ikke det var bevist da selger selv virket overrasket over skadene.

2 Likes

Er det flere skader på bilde, eller er det den i høyre kant? Kan se ut til at selve trykket er noe krøllet, men det kan like mye være lys og reflektering.

Det er 2 skader på høyre side, i tillegg til at trykket er veldig bølgete. Anar at bølgene kommer av at printet har ligget for lenge i rull. Men det kan vel også være fuktskadet dersom det har hengt i rom med høy fuktighet over lengre tid.

1 Like