Conor Harrington - Modern Monarchy ønskes kjøpt

Ser etter en Modern Monarchy for kunde.
Interessert i både med å uten ramme.
Ta kontakt på PM om du har en du kunne tenke deg å kvitte deg med.

Ligger en til gi-bort-pris på Finn;

Gi bort pris ?
Da hadde den forsvunnet for lenge siden

Det var ikke seriøst ment ;). Ser en på debatten som pågikk for noen dager siden rundt CH sine trykk som ble lagt ut for salg var vel de fleste av oss enig om at dette var jævlig stive priser.

Jau, MM blei jo lagt ut for 3500 GBP så den på finn er nok mykje rimelegare :stuck_out_tongue:

1 Like

Tenker du på AP ?
Siste auksjon, ikke lengre tilbake til 6.12.2018
1750 GBP (Ink buyers premium på 25%) eks frakt

2 Likes

Frakt koster 90GBP.
Kjøpte pr verk fra auksjonen og det er det som ble prisen for å hente, pakke forsvarlig og sende til Norge.
Transportfirma har da spesialisert seg på transport av kunst

Strengt tatt er vel buyers premium hos chiswick 30% ikke 25%… så 1820+90 x 11 = 21.000,-.
Så kommer ramme og uv som på et så stort bilde er ca 5.000,-. Da er du oppe i 26.000,-.

OG; det viktigste å bemerke ved akkurat dette verket er at det ikke var mint! Det hadde flere skader på seg som kom til å bli synlig selv med passepartout. God deal sier du?

Sier bare at noen har høye forventninger, spekulerer og skal tjene grovt
Når en legger ut om et ønske om et verk og får blodpriser, ja … ja…
Det verste jeg kan meddele er pris på CH FC på 75k NOK

Og så skal noen svare på vegne av andre og selge på vegne av de. Legger på en god slump så blir prisen igjen deretter.

Holder en på sånn blir det samme som krypto krakket.

Trodde det er selve kunsten en er ute etter og setter pris på den.

Arrgh

Grovt er vel et feil ord å bruke i denne sammenheng med denne nevnte MM.
26.000 kan være kostpris for denne selgeren også, og da er salget på 32.000 ca 20%.
Men høres ut som du har blitt forespeilet blodpriser på andre CH verk og da skjønner jeg frustrasjonen.

Som nevnt til deg tidligere per pm, så har du kanskje mulighet til å få FC til en helt annen pris. Jeg kjenner ikke personlig selger og tjener 0 på det om du vil kjøpe det av han, men det blir feil å bli irritert over at andre her inne vil selge til deg for 75’ når jeg har forespeilet 45’ og du ikke er interessert å høre mer.

Glemte å nevne at de 20% er utgangspunkt for et mint print. (Gitt at det på Finn også er mint) Det som du linket til lenger opp her fra chiswick er langt ifra mint.

Ja, om du lurer så vurderte jeg selv og flere jeg kjenner å by på dette, men mtp condition avsto alle, inkluder meg selv.

Denne tråden ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.