Conor Harrington - Samson's Nostalgia Trap

Hmmm… Min vet ikke bare at Samson er på vei, men digger det! Hun har bestemt at det skal være pri en i innrammingskøen. God oppdragelse, og godt integrert:)

1 Like

Betalte 7500,- fra England for min unveiling, må bare få sagt hvor jævlig insane det er i virkeligheten, vil påstå det er mitt beste kjøp på lenge!

2 Likes

Happy valentines :heart:

5 Likes

Er det noen som har fått beskjed om at denne er sendt fra Lazarides?

Nei, ikke enda (20 tegn)

Ikke her heller

Ja, det virker å vente på seg dette ja.

Da er min på vei ser det ut som :slight_smile:

1 Like

Min og - den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves :slight_smile:

Jeg har enda ikke hørt en lyd.
Jaja, kommer når det kommer

Min er også på vei. Noen erfaring med hvor lang tid det tar fra Lazarides?

Brukte 3 uker på å levere et trykk jeg bestilte i januar. Det var skadet og har forsatt ikke fått svar på henvendelsen jeg sendte for 2 uker siden. Trodde faktisk laz var mer seriøst :slight_smile:

Min er også på vei nå

At det kan ta 3 uker eller mer er jo ganske vanlig, men at de ikke har svart på henvendelsen din er dårlig. Jeg ville mast etter respons hvis jeg var deg :wink:

Fikk min levert av DHL på døren i dag, ser knallbra ut, så gled dere!

Fikk min nettopp jeg og. Knallbra bilde!

Snakk om presisjon:)
DHL i Bergen fungerer i stilling, meget fornøyd!

4 Likes

Jeg fikk også mitt i går. Ser veldig bra ut! Hvor mye må man ut med for en Unveiling? Har disse tilnærmet samme verdi?

Tipper 10K

Vanskelig å si pris og etterspørsel etter “restesalget”. Markedet er nok en gang fylt med hurtigflippere og det er mange som har lagret dette trykket i mapper. Tidligere conor trykk har vært veldig dyre pga en gold leaf handfinish, og restesalget holdt gamel pris som før den beryktede auksjonen… Vil tippe at mellom 8-10k, så er folk som har plassert de i mappe villig til å selge i dagens marked…

1 Like