Conor Harrington til salgs 2019

Har noen bilder jeg vurdere å selge. Kom med bud eller bytte med mehdi.

5 Likes

Byr 4.000,- for Unveiling.

Ikke at jeg skal blande meg ALT for mye i andres budgivning. Dog… er ikke dette et skambud for det trykket? Jeg anser deg for en seriøs fyr altså. Det er ikke det. Jeg bare prøver å forstå prisingen av ulike Conor Harrington verk. De spriker veldig i pris.

1 Like

Ja de spriker veldig. Om du tenker på de som ligger på eBay f eks, så er det urealistiske priser. Ingen blir solgt. Som mye annet…

Jeg betalte 3500,- for Samson for noen måneder siden. Unveiling er ikke så mye mer verdt. Har fått tilbud om 400£ i uk for kort tid siden også.

1 Like

Neida. Ebay forholder jeg meg ikke til når det gjelder pris. Det er jo helt bingo der. :slight_smile: Mener bare å huske at trykkene i Unveiling-serien har gått for noe høyere. Og for ordens skyld. Jeg spør fordi jeg er meget interessert i Conor Harringtons verk. Prøver absolutt ikke å presse noe priser opp her altså av egeninteresse. Jeg har ikke noe selv, men har på ønskelisten.

1 Like

Det var to som prøvde å selge Samson for ca 7-8.000 med noen dyre rammer for noen måneder siden. Tror det ene til slutt ble solgt etter noen reduksjoner.
Unveiling er det en som har prøvd å selge for 5.500 i lang tid på Finn. (Inaktiv annonse de siste måneder)

Jeg selv ønsker at CH print skal være verdt mye. Jeg har en del av ham. :wink:
Men hans verk har dessverre ikke steget så mye i verdi det siste året/årene.

Takk for budet. Men ellers takk👍🏽

1 Like

Øker til 4.500,-.
PS: tar det for gitt at bildet er uten feil og lagret flatt slik det ser ut til på bilder.

Hvor i landet holder du til @mobroliving?

Så ingen merker på baksiden av trykket etter tape?

Nei. Hvor holde du til?

Bra.
Oslo, men kan få det hentet i Bergen av venner i byen.

@mobroliving Har sendt deg en privat melding :+1:

Hvor mye for transformer?

Er bildene solgt eller byttet bort?

Bildene ligger på finn nå. Vær obs på at det er skader på 2 av 3 trykk. Det fremkommer ikke veldig bra av annonsen på finn eller her…

1 Like

Dessverre så har begge Unveiling og Transformer har fått seg skade.

Hvor er skaden på Unveiling nr 2? Og hvilket nr er det? Du har 110 og?

Bildene eg la ut er skadene på hver av di. Den ene er på den hvite kanten og den andre er på svarte delen av trykket.

1 Like

110 og 55

1 Like

Mitt bud på 4500 var jo for et mint trykk, så det er nok ikke aktuelt lenger, men det regner jeg med du skjønte. :wink:

Jeg må tenke litt på om jeg ønsker å komme med et nytt bud eller ikke.