Conor Harrington (IRL) Tråden

Jeg kontaktet selger etter at opprinnelig handel ble trukket. Selger og jeg ble enig om en hyggelig pris. Selv synes ikke jeg de «skadene» var så voldsom og skal ha bilde på egen vegg hjemme uten tanke om videresalg.

Akkurat nå henger det i mancaven min.

Passende plass kanskje. Inntil videre i hvertfall. Så her må jeg bare takke for hyggelig handel :slight_smile:

14 Likes

Gratulerer med kult print :+1: Skadene er ikke så ille, men for min del er det en deal breaker.

1 Like
4 Likes

Håper dette inspirerer mannen til å lage mer. Følger han i SOME og får jo nesten følelsen av at han har fokus på andre ting. Nylig fikk han nytt studio også.

2 Likes

Enig. Alt for lite action fra conor over mange år nå

1 Like

Siste gateverket til Conor, i en stil som minner mye mer om tidligere verk enn det som er produsert av ham siste årene. Lover godt synes jeg, har ikke gitt han opp helt enda!

7 Likes

Dette kan vi like :slight_smile: Vi får håpe han finner motivasjon til å gjøre mer!

3 Likes

Screenshot_20211129-170845

6 Likes

Synes ikke han er noe særlig god for tiden til å velge de fine motivene for trykk.

3 Likes

bilde

Kan noen hviske CH i øret om å lage et trykk av denne etterhvert.

10 Likes

Enig. Han har kjørt seg veldig fast i ett spor. Begynner å bli litt lei motiv som “sloss” mot flagget. Nå synes jeg det verket han slipper er noe av det bedre i den serien, men jeg er fortsatt ikke overbevist. Var vel heller ikke slik at folk løp ned døren ved sist slipp.

2 Likes

Et av hans aller aller beste verk, etter min mening :star_struck:

Eg har (optil flere ganger) hintet om det til han i diverse sammenhenger.

Men etter besøk hos Migrate art i London 2019, (hvor Conor hadde en bidratt med en original til veldedighetsauksjonen) kom eg i snakk med eieren/pådriveren av Migrate art som også hørtes ut til å være en god venn/bekjent av Conor.
Vi snakket da om dette tema om “tidligere malerier som nye trykk” og at det hadde solgt som bare det. Men fikk litt inntrukket av at Conor hadde sitt fokus i nåtiden og fremover. Noe man godt forstår og respekterer, men vi har nok alle en liten drøm om et lite reuninons trykk eller lignende den tiden han malte de verkene i boka “Watch your palace fall”, som eg mener å huske faktisk er tittelen på det spesifikke maleriet der også.

Eg har fortsatt et lite håp, men har mer forståelse for at kunstneren velger å gjøre sin kunst, det er i bunn og grunn viktigst og resulterer ofte i de beste verkene på sikt.
Conor har forhåpentligvis mange år igjen som kunstner, og eg gleder meg til å se hva som skjer fremover, selv om de siste trykkene har vert litt “suboptimale” for min smak.

Tålmodighet er en dyd, og eg gir ikke opp håpet enda :blush:

9 Likes

Hans siste mural var i mer gammel stil. Lov å håpe det kan bli mer av det og nye trykk i den stilen :star_struck: enig i at dette kanskje er det beste med flagg involvert, men det sier kanskje mer om de andre trykkene enn dette.

4 Likes

Kommer støtt og stadig tilbake til Conor Harrington!
Det er bare noe eget med hans kunst - klarer ikke forstå hva det er, men det bare funker for meg.
Her er nok en liten filmsnutt - fra det som eg mener er hans beste serie/utstilling.
Når vi finner opp tidsmaskinen, så er det rett tilbake hit eg skal og få sett disse verkene her i levende live :slight_smile:


Og for de som er mer nerdete interessert, som meg, her er nærmere en hel time med Conor :smiley:

7 Likes

Altså. Shagga… med tidsmaskin så ville du dratt tilbake å sett på verkene hans i levende live? Med tidsmaskin hadde jeg dratt tilbake å kjøpt en masse av fyren før han ble alt for kjent… :stuck_out_tongue:

Er selv en stor fan av Conor. Det ser faktisk ut som at mannen har økt aktiviteten sin igjen også ser man på hans sosiale media. En kan jo håpe… og håpe at det er noe annet enn amerikanske flagg. :slight_smile:

3 Likes

Og der var Conor Harrington også kastet seg på NFT karusellen…

2 Likes

:pensive::man_facepalming:t2:

Om det er noen av dere ønsker å kjøpe seg en kunstbok, så begynn gjerne med denne.

I denne store saken finnes der utallige godbiter! Ca 749,- inkl frakt til Norge.

God påske.

5 Likes

Hva synes dere om det nye trykket til CH?

The Trouble With Trolls:

4 Likes

Jeg håpet neste trykk ville være noe annet. Serien med amerikansk flagg treffer ikke meg i det hele tatt.

7 Likes