Cosmos av pushwagner.. mpushwagnered ramme...selges

Hei. Jeg har cosmos av pushwagner til salgs. 1ste som henvender seg far spesialpris…

I dag blir spesialprisen …kjøper betaler frakt …100.000kr om du betaler i dag for bildet ferdig innrammet

3 Likes

Skal du selge på Kunstveggen kan du legge til et bilde av verket, informasjon om tilstand, om du har originalkvittering / COA etc.

Prisen du oppgir ligger også over prisen på finn.no og langt over reell markedspris.

Prøv på nytt!

6 Likes

Fineart.no hadde en innrammet COSMOS til salgs i februar til 157´ - borte nå.

Dog, en innrammet BABY TRIP til 120´.

Så noen har betalingsvillighet, og markedspris er det noen er villig til å betale.

En Baby Trip gikk for rett over 40k på Finn for litt siden. Riktignok en E.A., men lell.

Og med 157k på Fineart for Cosmos, så blir vel en grei regel å dele på ca 2 for å finne edruelig markedspris?

Finnes vel også to varianter av cosmos, hvor en av de er betydelig mer verdt enn den andre?

1 Like

Min versjon er den med. Svart og hvit. Den mest etterspurte etter hva jeg har erfart og prisen er betydelig høyere enn hva jeg ber om…men det skal handles raskt til den prisen. Om ikke så stiger prisen 20%

3 Likes

Ja min er svart hvit og mest etterspurte etter min erfaring. Det tok et år å lage bildet. Har eid bildet i 13 år

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.