D*face - Going Everywhere Fast

Dere D’Face eksperter, hva er en fornuftig kjøpspris på dette trykket?

På grunn av kjip kronekurs blir dette trykket dyrt nå, og det virker som det ikke er så altfor ofte til salgs. Tror du har flaks om du får det for under 10 000, men det kan være jeg tar helt feil. Jeg ville i alle fall betalt noe slikt.

Pynter opp tråden litt med noen bilder…

1 Like

Kunne heller tenkt meg Lichtenstein sin, men den er vel noe dyrere ja :slight_smile: .

Ingen tvil om hvor han henter inspirasjonen fra :slight_smile: Du nevner en interessant ting ang. kronekursen. Skal man la være å kjøpe utenlandsk kunst fordi kronekursen er høy? Bilder fra kunstnere som D*face må man som regel til utlandet for å få tak i så man har som regel ikke noe valg om man vil ha noe.

Når det er sagt så må jeg korrigere meg litt. Det er snakk om en versjon på “Mixed media on printed Russian birch wood panel”, altså ikke et papirprint, men print på treplate.

Jeg mener ikke at man skal la være å kjøpe utenlandsk kunst på grunn av lav kronekurs, men det kan være med på å sette begrensninger på hva man får tatt seg råd til (spesielt med studentbudsjett). Med den gamle dollarkursen som var nede i 5kr var vi i Norge i en spesiell posisjon når det kom til å handle fra utlandet og dette merker man godt når man handler nisjeprodukter som kunst i utlandet.

Siden det er snakk om en treplate-utgave vil jeg tenke den ligger i prisleiet til denne(Mulig høyere på grunn av alder): D*Face | Going Everywhere Fast (2014) | Artsy, avhengig av opplaget selvfølgelig.

Trykket ble sluppet i 2011 for £275. Rosh fra GraffitiStreet har trykket for £1900 og Martyn fra Nuart sier rundt £1600. Tror det burde gi en grei pekepinne

1 Like

Aja… “Mixed media on printed Russian birch wood panel” Er det til deg, @azidops ? Kan ta en titt om du sender meg en PM

Bare for å oppklare en misforståelse. Jeg skrev først “going nowhere fast”, det skulle være “going Everywhere fast”. Rettet tittelen nå

pekepinne :lipstick:

D*Face will have a new print available soon titled, “Going Everywhere Fast” via Prints On Wood. It is a 44″ x 27″ print on wood with a reflective chrome layer, signed/numbered edition of 10, and cost $1,500. On sale Thursday, April 3rd 2014

http://www.ebay.com/itm/Dface-Kaws-Going-Nowhere-Fast-2-Mint-/221979180642?hash=item33aefd7e62:g:on8AAOSwunJWFCRv

Skjønner. Er det snakk om samme auksjon som jeg linket? Synes denne er temmelig fair priset, da den originalt kom ut for $1500 i 2014(@Bambi kom meg i forkjøpet). Spørs jo hvor høyt den går da :smile:

1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.