Jeg tok kontakt og beskrev feilsituasjonen på nettsiden. De hadde holdt av noen blant annet i tilfelle tekniske problemer. Fikk tilsendt en personlig lenke for å kjøpe en kopi. ![]()
Eg fekk kjøpt på presale ved kontakt på epost, veit ikkje om den kom til alle på maillista, eller folk som har kjøpt frå før. Ville prøvd å kontakte dei, eg får ganske god respons.
Trur det har vore elendig nettside kvar gong eg har prøvd å kjøpe der, kanskje ikkje ofte det er like stor rift om trykka?
Fikk mitt trykk på døra her om dagen. Noen skader i ytterkant av verket. Noen som kan hjelpe meg med hvilke krav jeg kan stille/hva jeg bør forvente at galleriet gjør for meg når slike skader oppstår under transport?![]()
![]()
Jeg ville bare sendt bildene til galleriet, så ordner de helt sikkert opp på en grei måte. Enten avslag eller erstatningsprint mot at du destruerer det gamle ![]()
Dessverre vanlig at fraktselskaper behandler pakker som amerikanske fotballer ![]()
Det printes som regel opp noen ekstra trykk. Når du returnerer det ødelagte blir det destruert og en av de ekstra trykkene signeres og nummereres på nytt ![]()
Hei! Jeg mottok også et trykk med brett i kanten. Dette er mitt første kunstverk og jeg finner dette kjedelig. Galleriet RedHouse
har i løpet av 4 uker ikke kommet til noen løsning. Flere mailer med samme svar - de jobber med å etablere kontakt med en konservator i Oslo.
Kan en slik skade repareres?
Hva gjør en slik skade med kunstverkets verdi?
Hva hadde dere gjort?
Hvor lenge skal man vente på en eventuell løsning?
Hva er en ok løsning?
Tipper Galleri Tonne kan fikse dette. Spør dem iaf:
Kjedelig hvis dette gjelder flere av trykkene. Opplever Redhouse som et særdeles ryddig galleri, og har aldri hatt problemer de få gangene liknende har skjedd. De har alltid ordnet opp uten noen spørsmål.
Available in 24 Hours Danny Larsen: Box of Mysteries Online Exhibition
View this email in your browser

We are delighted to announce Box of Mysteries, an online exhibition by Danny Larsen showcasing rare artworks discovered during the artist’s recent studio move.
“As I was about to change studios earlier this year, I discovered a home-made wooden box I assumed contained an assortment of shipping materials. As I lifted off the top layer of silk paper I was surprised to discover that it contained a bunch of prints I had completely forgotten about.”
Danny Larsen
The mysterious folio contains archive editions and unique works on paper created over the last decade. The collection consists of 29 pieces including the highly sought-after limited editions Tåkestrå and It Came With Sunlight, as well as the previously unreleased duplo prints Little Rad Riding Hood and Howling Wolf.
The complete collection will be available to view and purchase online tomorrow - Friday 15th November - from 12:00 GMT/ 13:00 CET.
Due to popular demand, Box of Mysteries does not have a pre-sale catalogue. Instead, all artworks will be available on a first-come, first-served basis direct from our website via the link below:
Danny Larsen: Box of Mysteries Online Exhibition
For further details and purchase enquiries please contact the gallery here.

Tåkestrå**,** 2020
Screenprint on Hahnemühle paper, signed, edition of 50, 70cm x 50cm

Blå Vinterskog, 2014
Duplo print in blue ink on paper, signed, edition of 20, 20cm x 19.6cm

It Came With Sunlight, 2019
Screenprint on Hahnemühle paper, signed, edition of 50, 50cm x 50cm

Little Rad Riding Hood, 2015
Duplo print on paper, signed, unpublished edition, 18cm x 13cm

Sifting Light, 2017
Screenprint on Hahnemühle paper, signed, edition of 50, 50cm x 70cm

Howling Wolf, 2014-15
Duplo print on paper, signed, unpublished edition, 40cm x 30cm
Born in Oslo, Norway in 1981, Danny Larsen is one of the most exciting contemporary artists working today. His atmospheric paintings depict his homeland’s beloved landscapes in a neo-pointillist style. His work features in private and public collections worldwide.
“The wonderful thing about living in the shadows is that the smallest glimpse of light stands out like a beacon.”
Danny Larsen
Høres ikke billig ut. Vet noen pris?
De trykkene som det er litt størrelse på koster £1450, middels £950, minste £650
The collection is comprised of 29 titles, which includes a selection of Duplo prints from Larsen’s early days after transitioning from professional snowboarding to full time artist. Thus, prices will range from £450 - £2,245.
Synes de interessante trykkene ble i overkant dyre. Ser ikke ut som om at de akkurat ble revet bort heller. Hva tenker dere?
Jeg liker Danny godt, litt overrasket over at det er så mye tilgjengelig jeg også.
Om noen her inne gikk for (eller besitter) «it came with sunlight» og innerst inne heller ønsker seg et «even if I cannot see the colours» er jeg åpen for en byttehandel!![]()
Kult at han har fått noen verk på Nasjonalmuseets nye utstilling😄