Dårlige kjøp-tråden :)

46K for main med en liten skade🥶

2 Likes

Hva har skjedd med prisen på dette trykket generelt i det siste? Sist jeg så det for salg lå det på rundt 25k, nå skal plutselig alle jeg har hørt fra ha over 40k for det.

46k med skade «som gir det sjel» er helt sykt…

Du kan få en mindre Munch eller Warhol for 40k… Er rimelig overbevist om hva som holder verdien best 5-10 år frem i tid…

6 Likes

Leste ikke hele beskrivelsen, men «gir det sjel» kommentaren var jo the cherry on top🤣 Inaktiv nå btw.

6 Likes

Tar gjerne i mot tips på mindre Munch og Warhol til 40k, har alt for liten kunnskap på det området!

6 Likes

Gikk fort (29 dager) fra “ønskes kjøpt” til “lufter salg”?

11 Likes

Jeg har full forståelse for at situasjonen til folk kan endre seg mye på en måned. Spesielt det siste året med koronatiltak og bedrifter som sliter.

3 Likes

Var nylig en innrammet main ute for 28k, og en HF ute for 55k nå. 46k for denne er nok litt vel høyt ja

Det er ikke så mye mer hokus pokus for Munch å følge med på de større norske auksjonshusene sine nettsider. Både nettauksjoner og vanlige auksjoner. Hvis du eks. søker på Blomqvist ser du at flere mindre raderinger har gått fra 25-50’

Det samme gjelder egentlig for Warhol. Her bør du dog kjøpe fra seriøse auksjonshus og gallerier da det finnes mye falsk eller Sunday B. Morning-reproduksjoner.

Du får ikke den største størrelsen eller de mest kjente motivene, men fortsatt spennende å ha i samlingen :slight_smile:

1 Like

Lå vel to stk for rundt 20k for bare en måned siden. For 40k ville jeg nok forventet en av XL edt.

1 Like
6 Likes

Kunne no klart å få tittelen på bildet riktig om man skal prøve å selge noe for 250k.

Regner ikke med at selger er seriøs, men hvem vet

6 Likes

GP solgte det på vault for 10k nå. Fikk fatt i ett selv, kjempeflott trykk men lite ja. 15k+ er ikke umulig :slight_smile:

1 Like

Joda, flott motiv, men 21000,- for dette minitrykket er jo helt sinnsykt. Hadde det vært opplag på 1 stk, ville det jo vært litt unikt osv , men dette er jo er halvt A4 ark med opplag 150 stk. Nei huttetu tenker no jeg.

3 Likes

Ser den. men at det er et dårlig kjøp ser jeg ikke. Penger har folk nokk av virker det som. Værre er det med begrenset opplag.

Martin Whatson :rocket::rocket::rocket:

2 Likes

Regner med selger er påvirket av raffle-prisen som ble satt på et av disse for et par dager siden. Og ja, mener det ble utsolgt også.

1 Like

Superpris på 38 000 kr ?! :stuck_out_tongue_winking_eye:


Bjor er flink han, men å ha tatt igjen verdi av annerkjente kunstnere som Martin Whatson, Sandra Chevrier eller forbigått AFK i verdi f.eks, det har han overhode ikke. I mine øyne 🤷

God helg, folkens :rofl:

15 Likes