Dårlige kjøp-tråden :)

Gratulerer som medlem i logikk-klubben @BMF

Dette handler om sammenligning av kunstnere, basert på salg de siste månedene, og da salg til personer utenfor dette litt begrensede forumet. Salg av Dolk-kunst virker å være vanskeligere nå en DDD, men DDD ligger lavere i pris, enn så lenge, og salg er kanskje enklere av den grunn. Jeg solgte fire DDD bumfire på kort tid og er utsolgt på den. Veldig flott verk og ett jeg vil kalle hot i dag. Den som er til salgs på finn.no har, etter min mening, dårlig rammevalg, og vil bli vanskelig å selge.

1 Like

Når jeg nevner to trykk, Napoleon og Scream, for så at du nevner at Napoleon ikke er hot, så heller svaret ditt mot at Scream er hot. Den ser du vel selv?

2 Likes

Nei, beklager, du tar feil.

Det er notert. Hos meg ville det da vært naturlig å skrevet: “Napoelon og Scream er ikke hotte”, istedet for å skrive kun en av de, selv om du mente begge. Men det er da meg…

Bussbillet for å komme seg i kø hos NuArt… For de som gjorde det da…

3 Likes

Bumfire går jo under kost… jeg er hot

2 Likes

Du må ikke glemme at de færreste som handler i galleriene har bruker på Kunstveggen og handler kunst på finn. Det er effektivt to forskjellige markeder

3 Likes

Digger mr DotDotDot jeg ! Nå er det vel whatson/ Sandra som er det “kule” her inne denne uka ?? Dere er noen snobber :fearful:

3 Likes

Da er vi 2 som digger DDD :+1:Bryr meg ikke en drit om kunsten hans er verdt mye eller lite. Jeg kjøper, og har alltid kjøpt, det jeg liker :relaxed:

4 Likes

Vel jeg har ikke sagt at jeg ikke liker ddd… men hvis du betaler 20.000.- for en main scream liker du han gjerne litt for godt

1 Like

Denne tråden har sporet av. Handler ikke om hvem som liker DDD og ikke. For ordens skyld har jeg flere DDD, selv om jeg solgte 2 for kost nå tidligere.

Det er lørdag. Gå å drikk øl og vin å kos dere!
Elsker alle!<3

H.

8 Likes

https://www.finn.no/101717481
Hehehehe

Fjernet nå, hva stod det?

1900 kr, IKEA-rammen kunne følge med på kjøpet

Er det så galt da? Disse gikk vel for 1000-1500 da jeg så etter en for et halv års tid siden. Sandra er jo greit i vinden om dagen. Sikkert mulig å få prutet litt også?

1 Like

Tenker forsåvidt også det er fair. Den åpne editionen ble jo lukket til slutt… Fin måte for en student å få en Sandra i samlingen på :slight_smile:

1 Like

Forgive me my ignorance, de kostet $9,95 ved release og er relativt lav kvalitet på papp. On the other hand, hvis noen er intressert i å betale så mye for disse har jeg et par stk jeg kan gi videre.

2 Likes

Hmm, ser på Ebay at man kan få disse til 1/4 av prisen fyren på Finn skulle ha:
http://www.ebay.co.uk/itm/Sandra-Chevrier-Burning-in-Flames/182700720322?_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIM.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20140107083358%26meid%3D1d1ce34492ce476bb344e963bbde57d6%26pid%3D100011%26rk%3D1%26rkt%3D7%26sd%3D182155823295&_trksid=p2047675.c100011.m1850

1 Like

Hvis disse går for 1000 kr i norge er det min prosentvis beste investering noen sinne! :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face: