David Shrigley release 7/6 11am UK

David Shrigley slipper 4 verk imorgen fra:

“Pretty thoughts” “Shut up” “Vibes” “I am sorry…”.
https://www.instagram.com/countereditions/

Pris virker noe uklart, men spekuleres i tier1 til 8-10kGBP på uaa. Om det slippes som ett sett eller enkeltvis vet jeg heller ikke.

Han har blitt en stor favoritt hos meg, og vet flere og flere i Norge har begynt å kjøpe enkelte verk.

4 Likes

Mye produksjon fra Shrigley om dagen, men så lenge det er høy kvalitet så tror jeg det går fint. I morgen er det også et verk av Shrigley på auksjon hos Phillips. Så mye spennende som skjer i morgen.

1 Like

Må ærlig inrømme at eg liker Shrigley mer og meg for hver gang eg ser verkene hans! :smiley:

https://www.instagram.com/p/BjsVWClhTC0/?taken-by=davidshrigley

1 Like

Dette er en knallsterk release. @andthenPush du må lære deg å ta screenshots :joy::+1:

4 Likes

Helt innafor screenshot det der spør du meg, du skulle sett mine :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:
Er det fire forskjellige trykk han slipper, vet man det nå? Noe mer ang pris? :blush:

Prisen er sannsynligvis 2500 pund per trykk på første tier. Øker nok fort de første timene.

1 Like

Da er trykkene ute og prisen stemte.
Ser ut til at de har solgt såpass av Pretty Thoughts på forhåndssalget at denne i dag begynner på tier 2.

38 farger silketrykk er ikke til å kimse av :flushed:

Alt utsolgt? :slight_smile:

Ikke slipp før 12. Disse linkene ligger ikke fremme på hjemmesidene deres uten å trikse seg litt frem til de. Hele siden blir nok oppdatert kl. 12.

Hva må man regne som totalpris på den billigste?

Nå er prisen totalt for alle fire 11.000 pund. Vi slipper heldigvis å betale VAT i Norge, så litt lavere.

wooow, går noen for disse samlet?

Vet i alle fall om noen luringer som har kjøpt alle fire :wink:

1 Like

Hehe, well done! Til de luringene :slight_smile:

Ser ut til å være tilgjengelige fortsatt, og prisene smyger seg opp gjennom tier’ne

Når jeg ser disse tegningene, tenker jeg på denne saken:

11 Likes

Ikke vær så ignorant a

Trodde meningen med trykk var at “average joe” kunne få kjøpt seg noe uten å sette familien på gaten.
Men uansett, tror de fleste hadde bladd rett forbi disse på plakatbutikken om det ikke sto Shrigley på de. Men det er en annen diskusjon😁

3 Likes

Likevel velger mange å bla opp flere hundretalls tusen for trykk av Banksy og Harland Miller blant annet.
Shrigley har jobbet som kunstner veldig lenge, og har hatt utstillinger steder mange bare kan drømme om. Han er kjøpt inn av blant annet Tate Modern og vokser jevnt og trutt i popularitet og pris.