David Shrigley release

Ser ut som denne slippes igjen? Sikkert en annen utgave enn tidligere. https://schaefergrafik.dk/collections/david-shrigley/products/fucking-ace-1

1 Like

Det stemmer, fjerde variant av motivet som slippes i morgen.
Historisk et populært motiv, og selv siste varianten som kom som silketrykk i fjor solgte ganske bra på auksjon nylig.
Lino-printene til Schæfer hos Shrigley er veldig godt utført så jeg tror dette er et supert kjøp for de som liker motivet.

1 Like

To slow…

ja det gikk dårlig her og…

Gikk godt denne gangen, satser på rask levering og innramming før påske :grinning:

Bare de 25 første som gjekk til DKK 4500. Var mulig å få til DKK 5300. Nå er prisen DKK 6200 og sånn går går det til det er utsolgt, så det er ikke for seint å tak i ett enda.

Var bare de 25 første som forsvant fort.
Fortsatt mulig på tier 3 nå. Små hopp

Er jo morsomt tidligst mulig da!

Slo til på tier 3. Dette er jo en av Shrigley’s all time klassikere, og fortsatt en veldig god pris på tier 3.

1 Like

Fortsatt kupp-pris på tier 3 i min bok. Blir min første Shrigley :slight_smile:

Og der ligger den til 7000 ser jeg.

Synd at dkk er verdt så mye mer enn nok. Får alltid litt sjokk når jeg handler fra schæfer :joy:

Haha, fikk det samme sjokket nå. Det er gode 30% ja!

Utsolgt :sunglasses:

1 Like

Ikke noe trykk, men en “billig” liten bok.
Perfekt som gave, mulighet for personlig hilsen.

https://familystoreuk.com/collections/new-in-jan/products/how-are-you-feeling-by-david-shrigley-1

1 Like

Noen som følger med på auksjoner hos Phillips for tiden? Ser trykkene til Shrigley er på et imponerende nivå etter hvert. Fucking Ace for 3,750£. Det tilsvarer vel 42-43000kr…

David Shrigley’s April Fool PROJECT

1. april kl.1300

2 Likes

Likte spesielt godt slangen. Gode priser på alle tre, sammenliknet med mye han har gitt ut før (spesielt av trykk) Spennende å se om det er tier på prisene som ikke er oppgitt (han har jo alltid det…)

2 Likes

To timer igjen nå :blush::crossed_fingers:

4 Likes

Noen som har handlet?

1 Like