Din kunstvegg

Ja, det er korrekt! Ganske spesiell struktur…

1 Like

Ja, var knalltøft dette her. Printet blir kjipt i forhold.

fantastisk bra!

Enig med Bergen. En vinner! Gratulasjon til deg :clap:t2:

1 Like

Da var min første og eneste Dolk tilbake fra Ski Rammedekor. Den ble ikke rent liten. Meget fornøyd med innrammingen :smile: langt unna originalen vist over, men fornøyd lell :wink:

18 Likes

Den siste, råeste og mest unike av d0lk! Hvor mye kom rammen på? Ser veldig bra ut.

Takk…Dyrt med innramming. Den kom på 4.700 til slutt. Egentlig mer, men fikk en god deal. Dobbel pass og uv/antirefleks glass. Veldig fornøyd og veldig enig i at denne er rå.

1 Like

3xchief er jo bare en veldig, veldig bra piece…

Det er rart hvordan opinionen har snudd ang. 3xchief. Først ble den jo slaktet, men nå er alle strålende fornøyd. Jeg er forsåvidt enig med dem som liker den.

Jeg var aldri i tvil om hvilket trykk jeg ville gått for om jeg skulle få tak i et på dette slippet selv om jeg var veldig i tvil om jeg skulle prøve helt frem til 5 min før det ble sluppet. Det gikk den gang veien. Jeg syns den buffen var stilig da, og den er stilig nå…Annerledes, litt rart…men rått.

Var jo litt samme greia med forrige dropp også hvor det virket som vandal klart var favoritten; men det er idea painter alle leter etter nå.

Ja, det er ikke så uvanlig at man endrer mening. Gjorde det selv på Evo og Crown slippet der jeg aller helst ville ha Evo. Crown er min desiderte favoritt nå. Forskjellen denne gang var at 3xChief nesten ble slaktet.

Har hatt den blå Maria vesrsjonen som favoritt tidligere , men må si denne ble ganske bra med litt hjelp fra rammen :slight_smile:

9 Likes

Veldig stilig innramming :+1:

1 Like

13 Likes

Positivt overraska👌🏻

1 Like

11 Likes

Meget pen ramme på SW :slight_smile:

@NPN se rammen til Frankvidar

Glimrende!