Din kunstvegg

Grunnet dårlige muligheter for å redigere innlegg på iPad pluss tregt nett på hytta så kommer bildet her:

24 Likes

Tapet er for tapere!

Helt rått!

Fant meg en billig og grei måte å live opp kontoret mitt på. 3 utstillingsplakater fra Pushwagner utstillinger ble til Pushwagnerveggen :grinning:

5 Likes

Kul Pushwegg!:+1::grinning_face_with_smiling_eyes:

Utrolig stilig. Har selv print av dette (2.versjon) og er meget fornøyd! Men dette var virkelig bra saker!

Takk for det. Syns selv det funker veldig bra

Den her er rimelig fet! Hvor tykk er trerammen? Den kan henges på veggen eller?

Den veier vel rundt 25 kilo så den må henge på en betongvegg. Trerammen er ganske tykk, usikker på hvor mye.

Aha, ser den. Ikke noe for en gipsvegg med andre ord. Den må uansett være et blikkfang for gjester!

Gode anker så tåler en gipsvegg ganske mye :wink:

1 Like

Et gipsanker (type molly) tåler vel en belastning på 30kg, men må altså være montert helt riktig for denne vekten. (ingenting slark) Ellers finnes det jo gipsplater med armering som du kan sette en vanlig spiker rett i, og ellers stender hver 60 cm som kan benyttes. Jeg har en stor sak med litt vekt også, som har to skruer (en i hver side på rammen) som du monterer rett på et par mollyskruer.

1 Like

Midlertidig plassering av Skurktur lerret.
Ungene elsker det…

11 Likes

Det gjør jeg og!

Igrunn jeg og… Syns orginalen er mye bedre enn trykket…

Originaler er som regel det.

6 Likes

Mitt første kunstkjøp over sofaen…begynner å bli noen år siden det ble kjøpt nå :blush:

11 Likes

“Punk”

16 Likes

Some Carl Cashman in the morning.

7 Likes