Din kunstvegg

Pent! Fikk julefølensen av det der!

1 Like

Slenger opp et bilde av en gorilla…

9 Likes



Har nylig fått hengt opp noen bilder i stua som jeg har laget selv :slight_smile:

7 Likes

Ser bra ut! Hvor holder du til? Skulle gjerne hatt et stort canvas med “hærverk” :smiley:

Takk for det! Jeg holder til i Stavanger, lager gjerne et stort lerret til deg om du ønsker det :smile:
Holder på med noen i 100x100cm nå, men større kan ordnes :slight_smile:

Hvor holder du til?

Når får du laget ferdig mitt bestillingsverk med “hærverk” @rbl? :smile:

Haha, der var du og ja! Var ikke sikker på om du enda var interessert siden det tok så lang tid, så mistet jeg kontakten med deg når denne siden ble oppdatert, beklager det :slight_smile:

Men nå har jeg malingen og alt i boks, så er egentlig bare å stikke ut og kjøpe det bildet som skal males!

Det skulle vært en kategori som het «Kunsthjørnet» eller.no for kunstnere og hobbyprosjekt som kan vises fram og gjør det mulig å kjøpe originaler til en pen sum :relaxed: @Gard

2 Likes

Merket at jeg ble så sjalu at jeg faktisk ble litt lei meg…

Advarer, det Grenade Lovers lerretet kunne jeg gjort meg kriminell for

2 Likes

For ikke å snakke oma t det treet så nesten perfekt ut

Innrammingen av Crown ser dødsbra ut, kunne ikke ordnet med en closeup av den?

Klart eg kan! Foretrekker den tradisjonelle innramningen for å få frem eksklusiviteten👑

7 Likes

De kan jo bruke “til salgs” ,men ser absolutt poenget ditt :slight_smile: Ingen dum ide!

Bildekvaliteten står ikke i stil til kunsten, men her er noen go’biter hjemmenifra…

13 Likes

Mye lekkert! Liker at folk deler kunsten sin :slight_smile:

Siste canvas på plass😊

9 Likes

Ståpels @Christian, inviterer du til kaffe😉

Hengt opp en David Choe :smile:

5 Likes

Ikke godkjent på hjemmebane :slight_smile: fikk ikke solgt dem :frowning: Da ble dem med på kontoret :smile: Pimp my Office…

12 Likes

Ja hvorfor ikke? :wink:

1 Like