Din kunstvegg

Morsomt at Haringen havnet der :smile:

Hehe. Det kunne vært enda bedre: Jeg lurte på å kjøpe hytte på et sted som heter Myking. Myking må jo være et bra sted å ha en Haring! :wink:

3 Likes

Kom over dette forumet ved en tilfeldighet for 2-3 uker siden, da jeg var på utkikk etter noe å ha på mine da helt tomme vegger. Nå ser huset mitt slik ut, jeg har et enda noen bilder på gulvet og bak sofaen som jeg ikke vet helt hvor jeg skal ha, og @JonasLeborg har fremdeles noen bilder under arbeid.
Valgte riktig nok en grå og trist dag for å ta bilder, så dere får unnskylde dårlig kvalitet og lys.
Takk alle sammen, for at dere har bidratt til å tømme feriebudsjettet mitt :slight_smile: Og takk igjen @JonasLeborg for suveren hjelp og service.
PS! Nå som det straks er fullt, men jeg på langt nær føler meg ferdig med å handle, så er nesten alt sammen til salgs for den som måtte ha interesse for noe :slight_smile:







41 Likes

Gratulerer med flotte bilder - skal si du har brukt tiden godt :slight_smile:

Ja om jeg har brukt tiden godt eller bare brukt ekstremt mye tid kan jo diskuteres, men gleder meg mer til å komme inn hjemme nå enn for tre uker siden i hvert fall :slight_smile:

2 Likes

Bra smak må jeg si. Grattis

@JonasLeborg er sjef :slight_smile:

2 Likes

Imponerende flotte vegger Jostein! Grattis!

1 Like

SKulle gjerne hatt ditt feriebudsjett… Grattis med rå vegger!

1 Like

Takk for det! Veggene altså. Feriebudsjettet tror jeg ikke du ville overtatt for øyeblikket, for akkurat nå ligger det heller an til sommerjobb i stedet :wink:

4 Likes

Wow! Gratulerer!

Litt av en samling på 3 uker!

1 Like

Startet helgen med å få denne i hus - gleder meg til å få den på veggen! Lurer på å henge den sammen med Bomb Suit i farger… Forslag til innramming på denne?

6 Likes

Dersom du ønsker å henge den sammen med Bomb Suit i farger, ville jeg valgt samme innramming som den du allerede har :slight_smile:

Hehehe - good point, burde kanskje ha skrevet at jeg fortsatt mangler Bomb Suit:-) Men jeg tror de kan bli kule side by side. Min første Dolk dette, men kjenner det kan bli flere…

Så om noen har en Bomb Suit uten ramme - gjerne i Oslo området så gi meg et vink.

Aha :slight_smile:
Kanskje denne tråden kan gi deg litt inspirasjon: http://kunstveggen.no/t/eksempler-pa-innramminger/7448/7

Personlig ville jeg valgt dobbel passepartout (hvit/sort) hvor den sorte er innerst. Helt enkel sort rammelist og selvfølgelig AR70 glass.

Litt slik som denne: http://www.eyekandiart.co.uk/images/artwork/dolkbombsuit-1470775105.jpg bare med litt tykkere list.

2 Likes

Najs - takk @spelly!
Helt klart et godt alternativ - den så smashing ut!.
Får vel rusle innom @JonasLeborg når begge printene er i hus :smiley:

Her er min, hvis du liker litt massive rammer og passepartout med farger :grinning_face_with_smiling_eyes:

8 Likes

Helt enig med Spelly her.

Veldig flott og løfter frem selve motivet synes jeg. :+1:

Strålende fornøyd!

12 Likes

Vi skal alle bli gamle…

22 Likes