Din kunstvegg

Jeg elsker det Superman lerretet

Produktiv dag med innramming​:framed_picture::+1:

Har du rammet inn descent selv? Så bra ut. Noe sånt jeg har tenkt på selv.

Takk, ja rammet inn selv.
Ble inspirert av denne her:

ooo, dén var fin.

Hadde litt plass igjen i kjellerstua, så jeg fikk opp disse tre i kveld. Bare for å finne ut at jeg trenger bedre belysning der også :slight_smile:

Litt av en samling du har skaffet deg ,fra og ikke ha noe før i år hvis jeg har forstått deg rett. Imponerende.
Men du skriver i et tidligere innlegg at nesten alt er tilslags, hvorfor kjøper du så mye hvis du skal selge nesten alt så raskt?Og hvor ligger det tilsalgs evt?

“Alt” er bare til salgs fordi jeg synes det er gøy å lete etter nye og å handle. Også foretrekker jeg at det er på veggen fremfor i en mappe eller skuff :slight_smile:
Så etter som jeg ikke ser for meg at jeg kommer til å slutte med det første og veggene begynner å bli fulle, så informerer jeg bare om at dersom noen ser noe de har lyst på så er det mulig å ta kontakt :slight_smile: Har fremdeles planer om å ha veggene fulle med ting jeg liker å se på.
Foreløpig ligger altså ingenting ute noen vei.

Fikk denne i rull levert på døra i går :slight_smile:

Originalt maleri? Veldig fin!

Jupp! Takk

På en skala fra 1 til 10 er jeg ca. 1000 misunnelig på deg…
Fantastisk flott, gratulerer!!

Den va fantastisk :smiley:

Originalene hennes flotte! :slight_smile:

Introducing…

“Framed stickers”

Fant ut at jeg måtte bruke noen av disse småkule stickers´ene til noe “fornuftig”.
Resultatet ble å få et par tre av dem inn i ramme.
Diskret plassert.
På en hylle.

Grei tidtrøyte.
:sunglasses:

pent :+1:
hvor har du kjøpt rammene?

Thanks, @Tommy_Jensen!
:blush:
Rammene er noen år gamle, og jeg har flyttet så mye rundt at jeg dessverre ikke husker hvor de ble kjøpt.
De er produsert i acrylglass, har en liten magnet i hvert hjørne på baksiden, og en tynn sort bakplate som klipser seg på plass.
Måler 11x16cm.
Vil tro man kan få tak i noe liknende i interiørbutikker.

Forsøk denne :+1:
http://m.ebay.com/sch/i.html?_nkw=Acryl+frame&isNewKw=1&isRefine=true&mfs=GOCLK&acimp=0&_trksid=p2056088.m2428.l1313.TR0.TRC0.Xacryl+frame&sqp=acryl+frame

Takk.
Alt for enkelt når man bare kan trykke på en link og bestille :laughing:

Da var endelig Wound komt på veggen. Stor takk til StudioNordhordland for ypperlig service og innramming.