Din kunstvegg

Utrolig kult, grattis!

1 Like

31 Likes

Oj Lars😀 Grattis.

18 Likes

Skal si du har shoppet!

Ingen Whatson collab, men syntes dette bildet er vakkert. Flytende bilde gjort hos Tores rammeri i Stavanger.

17 Likes

Originaler :heart::ok_hand:t2: De store originalene hennes er helt RÅ

Nice, og kul blogg! :smiley:

1 Like

Da var nytt verk i hus! Måtte ha noe som passet litt bedre til kjøkkenet sa Husmor… :roll_eyes:

Mehdi Ghadyanloo - Counting Down passet perfekt fant vi ut.:raised_hands:t4:

Takk til et hyggelig medlem på veggen for en hyggelig handel.:wave:t2:

17 Likes

Her synes jeg far i huset leverte! Det bilde passet meget bra til kjøkkenet. Nå må du bare få festet den ledningen som henger å dingler over kjøkkenøyen (mellom de hvite taklampene dine) :wink: :stuck_out_tongue:

4 Likes

Takk for det! Må si meg meget fornøyd. :slight_smile: Haha! Ja, leiligheten er dessverre ikke helt ferdig.:grimacing:

2 Likes

La den dingle og sett frem noe frukt :wink: Ellers grattis med sykt bra bilde! :slight_smile:

2 Likes

Takk gulosten:grinning: Intourbarnart.no er et hobbyprosjekt jeg koser meg med og som jeg håper kan være med å spre kunstglede til folk flest.

2 Likes

Linken fungerer ikke?

1 Like

Prøv http://intourbanart.com

Meget bra side​:+1::+1::+1:

2 Likes



23 Likes

Er det en orginal josh keyes?

Nei, det er en del av open edition fra i fjor mener jeg å huske. Jeg var i gruppen av de siste som skulle få tilsendt trykket i vanlig format, men fikk spørsmål om jeg ville bytte til et prøveopplag av trykk på tre i stedet. Takket ja, og må si det at det ser ikke så dumt ut i det hele tatt.

Denne versjonen er i opplag på 45 stk.

1 Like

Jeg har open timed edition selv. Veldig fornøyd med det. Artig å få tilbudet om trykk på treplate istedet😊

1 Like

Endelig fått opp Mehdi!

21 Likes