Din kunstvegg

Fikk en ny på veggen jeg også

12 Likes

Fikk dette i posten i dag :smile:

22 Likes

Nice! Gratulerer!

Noe av det jeg har! Se bort fra ræva mobil bilder, finere i virkeligheten ;-))

17 Likes

Veldig fin innramming, likte spesielt godt varianten på Son of man!

Ja veldig fornøyd med den!

Nydelig. Digger Conor bildene, hadde dessverre aldri gått gjennom sensuren hjemme :confused:

1 Like

Majestetisk Harrington, fantastisk trykk og nydelig klassisk ramme med dobbelpas… Ser ut som en million :boom:

1 Like

Her var det mye fint og skummelt for lommeboka :wink:

Min foreløbige samling har litt mer nøytral innramming, men må si jeg liker noen av de mer royale utrammingene, som f.eks. Sweet Toof. Veldig stilig. Miss Universe bildet ble jeg også veldig misunnelig på, hadde gjort seg supert over sofa’n :smile:

Her er min veggpryd, med PEZ, Chevrier, Pøbel og Roamcouch:

22 Likes

Fin førstepost Thuneroid. Velkommen.

Takk for det :smile:
Vært litt mer aktiv på forrige forumet, men tatt meg noe tid å komme i gang her…

Flere av verkene ovenfor er forøvrig lagt på finn også i dag, siden jeg har planer om å flytte fra Bergen utpå sommeren og vil begrense flyttelasset litt - Greit å skifte på veggpryden også når jeg flytter i ny bolig :smiley:

litt på soverom og kontor :slight_smile:

9 Likes

Var nettopp innom speil og ramme i Bergen og hentet denne godsaken. Veldig fornøyd med innrammingen.

Pøbel - In cod we trust

Fikk også se denne fra Joy. Joy har malt lerretet som en murvegg og det ser veldig autentisk ut. Desverre utsolgt, men Speil og ramme får tak i mye gøy fra lokale kunstnere.

12 Likes

Flott innramming av ICWT @azidops!!

1 Like

Ikke fan av Joy, men veldig pen innramming av Pøbel!!

2 Likes

ICWT ser rå ut @azidops, er rammen av eik? Mulig med et nærbilde av rammen…? #kanskjejeghermer :smile:

Originalen til JOY (eller en av dem) er ute ved IKEA. Har lagt merke til at det stadig kommer nye fra JOY der, så blir de malt over, så kommer noen nye. Var noen sauer ("…glor du på?") og en ku med briller og vinger (“du äter vel inte kjøttbullar”) for en stund siden, nå er det den ungen og en campingvogn som fyker til værs med noen karer hengende (om jeg husker riktig) - vet ikke om den siste er JOY…

Da har jeg endelig fått opp gallerilisten i trappeoppgangen og på kjøkkenet. Mobilkameraet yter ikke rettferd, men er veldig fornøyd med å endelig få disse på veggen.

Trappeoppgangen:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/30618887/Kunst/2015-02-25%2019.48.25.jpg

Kjøkkenet:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/30618887/Kunst/2015-02-25%2019.51.03.jpg

20 Likes

Herm ivei! Vet ikke om det er eik, vi fant bare en treramme som passet med kartongfargen. Det er ikke sikkert den vil passe like godt på alle versjonene, min har bare tre farger: Svart, hvit og “kartong”. Mener å huske at du er Bergenser så det er bare å stikke opp til speil og ramme og spør om han kan bruke samme list som på min.

@Ceroxol rammen er av bambus.

2 Likes

Glad du ikke solgte Nimi’en nå? Ser veldig bra ut.

1 Like