Din kunstvegg

Stilig @Sunniva. Visste faktisk ikke at det var laget trykk av gatekunsten som henger nede med Bergen fylkeshus, men den pryder veggen fint der borte. :slight_smile:

Takk, @gnageren :slight_smile:
Ble veldig fornøyd da jeg oppdaget trykkene. Det er fremdeles noen tilgjengelige for en ganske beskjeden pris (sammenlignet med en del annet). https://www.mumkunst.com/shop

Nydelig! Rop ut om du noen gang skulle finne på å selge det Lofoten lerretet :slight_smile:

Hei,

Interessen for dette ble virkelig tent da vi oppgraderte fra leilighet til hus i mars i fjor og trengte veggfyll. Her er det jeg har klart å raske til meg siden den tid.

Conor Harrington - Modern Monarchy:

Magnus Gjøen - That dog wont hunt:

Mer Magnus Gjøen:

Jeremy Geddes - Imperator:

James Bullough - Breaking Point:

Nicholas O’Leary, unummerert og usignert:

Agnieszka Zieba, unummerert og usignert:

En nydelig Modern Monarchy! Fikk du tak i den fra lazinc eller måtte du ut i 2.håndsmarkedet?

Jeg hadde hørt ryktene på UAA om at Laz skulle ha noen eksemplarer ja. Over en drøy måned prøvde jeg å kontakte dem per e-post, telefon og Facebook uten å nå gjennom i noen kanal. Til slutt fikk jeg svar via facebook: hun skulle lete og gi meg en lyd. Hørte aldri noe igjen.

Ble annenhåndsmarkedet på meg :slight_smile:

Såpass. Da var du veldig uheldig… De svarte meg per e-post etter en stund, og de fant det siste tilgjengelige. Så anser meg heldig, men måtte ut med en betydelig høyere sum enn det kostet på release ja! Haha.

Modern Monarchy er utrolig undervurdert her til lands. At den som lå i månedsvis på finn aldri ble solgt skjønte jeg ingenting av. Disse er ikke så lett å få kloa i.

Veldig fornøyd med rammen.
Blub - Bia de Medici

Flotte bilder.
Spesielt kul den Conor´n!

Ellers morsomt å se vi har samme blikk for bryggeområdet, jeg og Nicholas O´Leary, der jeg knipset dette med min iPhone sist jeg var i byen… :wink:

Memories av Roamcouch endelig på veggen. Et skikkelig koselig motiv. Får lyst på en tur til Amsterdam.

Nydelig! Gratulerer så mye - det ser fantastisk ut.

En av Sandras tøffeste spør du meg. Var i dialog med selgeren, men stiv pris😎 Gratulerer.

Takk! :smiley: Superhappy med den.

Helt rå! Grattis :slight_smile: