Din kunstvegg

I påvente av ny bolig holdes kunsten sikret bak papir og folie… :wink: Startet prosessen med å få tak i en Oli Epp i Mai ifjor og fikk tak i denne i februar i år.

Grattis! Fantastisk! Må få se noen skikkelige bilder på sikt :smiley:

endelig fått Ai Weiwei under glass! :sunglasses:

Fungerer også som et morsomt fuglebrett😄

Takk, jeg skal legge ut noen bilder når den er på sin rette vegg!

løp

Holy, litt av en samling og veldig flotte innramminger​:+1:t2::blush:

Det var først når jeg fikk det hjem at det gikk opp for meg hvor stort dette bildet er. Er ikke plass på veggen der det var tiltenkt. Får stå på gulvet noen dager før det tas avgjørelse hvor mye som må ommøbleres

@AlexanderG skjer hver gang :joy:
kult bilde, håper du finner en bra plass til det :slight_smile:

Kul innramming! :+1:

Takk! Blir sånn når man får lov til å gå gjennom alle gamle lister hos rammeverksted. Syntes bilde trengte en litt massiv ramme, måtte bare leite etter den som fargemessig passet med statuen.

Julian Karlsen - tidligere snowboarder hero - maler veldig mye bra imho, vel verdt å sjekke ut :grinning:

Uten tittel - Olje og myke pasteller på lerret (60x50)

“To ansikter” - olje og akryl på lerret (40x50)

Endelig giddet å få disse i ramme . PeZ ble nice.

Pøbelstreker…

Får legge opp noen bilder jeg og hvis jeg får det til

Gikk litt fort i går, antar det siste bildet er det jeg brukte for å bestemme innrammingen, så slik ser det ut på min vegg med “mine bilder”

Får legge inn et bilde til,

God helg

Så noen bilder

Noen bilder i stuen kjøpt for mange år siden, antar gjenskinnet er at det sikkert ikke er noen UV glass, viste ikke det den gangen, får vurdere å skifte glass etter å ha lest flere innlegg her på forumet

Der kom rammen på plass! Tusen takk til Vault studios i Bergen for en ellevill ramme. Flytende innrammet, “custom-made” bakpapp og avstandslister hvor det har blitt trukket stoff rundt. Tru-vue. Om noen vil ta turen og se verket, henger det der imorgen (mandag) før det blir med meg hjem :slight_smile:

Nydelig