Din kunstvegg

endelig fått Ai Weiwei under glass! :sunglasses:

21 Likes

Fungerer også som et morsomt fuglebrett😄

1 Like

Takk, jeg skal legge ut noen bilder når den er på sin rette vegg!

Holy, litt av en samling og veldig flotte innramminger​:+1:t2::blush:

1 Like

Det var først når jeg fikk det hjem at det gikk opp for meg hvor stort dette bildet er. Er ikke plass på veggen der det var tiltenkt. Får stå på gulvet noen dager før det tas avgjørelse hvor mye som må ommøbleres

13 Likes

@AlexanderG skjer hver gang :joy:
kult bilde, håper du finner en bra plass til det :slight_smile:

Kul innramming! :+1:

1 Like

Takk! Blir sånn når man får lov til å gå gjennom alle gamle lister hos rammeverksted. Syntes bilde trengte en litt massiv ramme, måtte bare leite etter den som fargemessig passet med statuen.

Julian Karlsen - tidligere snowboarder hero - maler veldig mye bra imho, vel verdt å sjekke ut :grinning:

Uten tittel - Olje og myke pasteller på lerret (60x50)

“To ansikter” - olje og akryl på lerret (40x50)

10 Likes

Endelig giddet å få disse i ramme . PeZ ble nice.

19 Likes

Pøbelstreker…

69 Likes

Får legge opp noen bilder jeg og hvis jeg får det til

13 Likes

Gikk litt fort i går, antar det siste bildet er det jeg brukte for å bestemme innrammingen, så slik ser det ut på min vegg med “mine bilder”

12 Likes

Får legge inn et bilde til,

God helg

8 Likes

Så noen bilder

Noen bilder i stuen kjøpt for mange år siden, antar gjenskinnet er at det sikkert ikke er noen UV glass, viste ikke det den gangen, får vurdere å skifte glass etter å ha lest flere innlegg her på forumet

8 Likes

Der kom rammen på plass! Tusen takk til Vault studios i Bergen for en ellevill ramme. Flytende innrammet, “custom-made” bakpapp og avstandslister hvor det har blitt trukket stoff rundt. Tru-vue. Om noen vil ta turen og se verket, henger det der imorgen (mandag) før det blir med meg hjem :slight_smile:

45 Likes

Nydelig

1 Like

Rått! :grin:
Hvilke mål endte rammen på?!

194x139cm :smiley:

3 Likes

Da ble det et nytt kjøp og litt omrokkering på bilder, litt fort gikk dette men tok seg bra ut på vegg synes jeg

37 Likes