Din kunstvegg

Der var endelig Nunoen oppe :smiling_face_with_three_hearts:

12 Likes

Veldig fin​:ok_hand::ok_hand:

1 Like

Rå den der!!

Desidert favoritten her i huset :heart_eyes:

4 Likes

Den så stilig ut, hvem er dette og har du bilde fra en annen vinkel?

Impuls kjøp. Dama hater bildet som pesten .

6 Likes

Endelig fått moskusen til Malling tilbake fra innramming. Dessverre har den ikke har lagt seg tilstrekkelig slik at det er noe bølging i toppen mot pp, så får se hvor mye det irriterer på sikt og om jeg eventuelt må ta den med en tur tilbake for å se om det er noe som kan gjøres. Uansett, det er et helt rått print.

… og publisert i riktig tråd denne gangen.

23 Likes

@Kim_Levi_Tveiten Cubanske Grillo, bosatt i Miami :slight_smile:

6 Likes

Moskusen står høyt i kurs her inne. Veldig flott å se på, men det må jo være noe mer her som jeg ikke ser. Kunstanalyse please?

Ser jo ut som om Moskussen er laget for veggen din,tøff innramming som matcher veggen. Nei det blir bra når man tenker litt innramming og stil. Tøft​:ok_hand::ok_hand:

Kul gammel JD !

Jeg skjønner ikke greien med moskusen… Synes den er verken fin eller stygg. Jatakk, til kunstanalyse.

4 Likes

Lora Zombie. Ble revet med på en eBay auksjon.

8 Likes

Ift kunstanalyse av Malling sin Moskus kan man jo begynne med noe av det han selv har beskrevet i et intervju…

“Moskusen en fremmed, en innvandrer. Den var her for titusner av år siden. Så døde den ut, men ble hentet hit fra Grønland i mellomkrigsårene. Under krigens matbehov ble den på nytt utryddet, men ble så hentet hit på nytt igjen, til Dovre, forteller Malling. Den har vel egentlig ikke så godt av å leve der tror jeg. Nå har den problemer med å navigere i et moderne landskap med tog, bilveier og et militært skytefelt. Den er tander for slik menneskelig aktivitet. Som en annen alfahann ser vel denne drøvtyggeren på lokomotiver og tanks som rivaler. Og så dør den når den stanges med slike. Outsideren kan erfare ubehag i møte med vår sivilisasjon.”

Malling sine bilder har ofte motsetningene i det moderne og outsiderene eller de “utenforstående” i seg. Og ser man nærmere på bildet ser man en kunstgjødselsekk fra Yara utenfor hytta (litt vanskelig å se på litografiet, men ser det tydelig på den opprinnelige tegningen), og den kan jo få tankene til å gå i en viss ubehagelig retning.

3 Likes


Fikk plass til et maleri eg har hatt liggende noen år på kontoret.

9 Likes

Utrolig kult :smiley:

takk, da ble det litt mer interessant! :slight_smile:

20 Likes

Veldig fornøyd, vanvittig kult verk laget av fliser.

14 Likes

Ekte Invader? Hva er størrelsen? Når er den laget?