Din kunstvegg

Ekte Invader? Hva er størrelsen? Når er den laget?

Nei, plukket dette opp hos en som hadde laget det hjemme selv. Verket er 105cm x 135cm

Endelig fikk jeg rammet inn Tiger :raised_hands:t2:

12 Likes


Enda et «When you wish upon a star» er kommet på veggen. Hawaii edition. Føyer seg pent inn i rekken med de andre Roamcouch trykkene her i huset. Så en tur til Hawaii virker jo fristende😎

19 Likes

31 Likes

Kunstveggens første Jobkill? Kommer etter, lang leveringstid på de der :slight_smile:

2 Likes

Stilig! Har ikke fått rammet inn mitt enda, men kjøpte det fordi vi nettopp var der! Anbefales :+1:t2:

1 Like

Ligger 3 jobkill på finn´ern - så rask levering kan nok fixes :slight_smile:

1 Like

Artig nok nevner ingen (!) av de 3 selgerne på FINN.no at Pushwagners signatur glimrer med sitt fravær på Jobkill …

1 Like

Hehe, jeg er fortsatt spent på hvordan det går videre med Push jeg. Syns det er bra at bilder som Jobkill kom som trykk, man kan vel ikke engang skue orginalen på nasjonalgalleriet for øyeblikket. Så det nevnt et sted at de ikke har den oppe

Det er vel liten tvil om at Pushwagner hadde jobbet med trykkene frem til sin død og ikke rakk å signere dem. Når han ønsker å slippe dem likevel når han innser at han kan kommer til å dø, skal de ikke gjennomføre det da syns dere?

1 Like

Jeg er enig! Selvsagt hadde det vært optimalt med hans signatur, men det å underminere hele verket hans når han beskrev dette med signatur som et ønske i testamentet bare fordi mannens signatur mangler blir for meg feil.
Uansett signatur er det mannen selv som har gjort jobben, og verket er (for de som ikke har sett dette «live») helt fabelaktig flott!

Flere bekjente som har vært innom meg som i utgangspunktet ikke kaster to blikk på kunst som har blitt stående i mange minutter og studere bildet iherdig, så ingen tvil om at det vekker noe hos folk flest :slight_smile:

Vennligst diskuterer push i den egne tråden slik at andre som bryr seg 0 om push slipper å lese dette.
Takk.

6 Likes

Meget pen, kan jeg spørre hva mål på ramme er? Har kjøpt meg en Hawaii på annenhåndsmarkedet jeg venter på, og som skal rammes inn.

1 Like

Nå skal jeg komme med et velment råd. Du er helt ny her inne og har lagt ut annonser etter ett lass med bilder. Dette har jeg sett fra nye folk før. Nye samlere som har oppdaget all den spennende kunsten som er der ute, kommer inn med innbytterpuls, romslig lommebok og skal ha alt med en gang. Resultatet er som regel at etter noen måneder er de tilbake og skal selge halvparten av det de kjøpte på impuls og til overpris. Mitt tips er å ta det med ro, finne ut hva du virkelig liker, kjøp et verk eller to og se om interessen for de andre verkene vedvarer. De fleste bildene koster det samme som nå om noen måneder, noen ganger litt mer og noen ganger litt mindre. Når den første iveren har lagt seg og man har lært seg litt mer og fulgt mer med så vet man bedre hva man bør gå for og hva man bør la gå.

Det er fort gjort å ende opp med en dyr samling som ligger under sengen eller stuet bort på gjesterommet.

25 Likes

Disse er kjøpt på en utstilling i Sydney for veldig mange år siden og er laget av en kunstner som heter David Spearim. Tok bare litt tid før jeg fikk rammet de inn og hengt opp. Akryl på lerret. Spearim er en av de første blant urfolket i Australia (aboriginer) som ble tatt inn og fikk anerkjennelse blant de etablerte galleriene der nede. Han er dessuten kjøpt inn av nasjonalgalleriet i Australia. Har også et større lerret av han som jeg ikke har fått rammet inn ennå.

6 Likes


To nye på veggen, nederlandske FAKE, som er blitt en liten favoritt her. Det til høyre er 1/40 og laget etter forespørsel. Godt fornøyd! :slight_smile:

10 Likes

Omsider fått pipemannen i ramme og på vegg :hugs:

25 Likes

Veldig fint.:+1:

1 Like


Endelig fått Bomber boy lerretet opp sammen med min andre Roamcouch :heart_eyes:

13 Likes

Lekkert, meget lekkert. :ok_hand:

1 Like