Din kunstvegg

Kjør på!
Praktiserer det samme her.
(På et bad som ikke benyttes altfor ofte, må dog sies).:face_with_hand_over_mouth:

1 Like

Bad ville jeg styrt unna. Dette er bare et gjestetoalett helt uten fukt

1 Like

Jeg har denne på mitt toalett.

30 Likes

Perfekt. :+1:

1 Like

klasse !!!

1 Like

4 Likes

26 Likes

Meget fornøyd med dette Snik X Dilk collabet

18 Likes

8 Likes

Hmmm, følelsen når du har stått på og fått bytta ut veggen og innramma to fiskere til det du trodde ble 100% likt. Men så viser det seg at du har blingsa med et par usle cm. Og må kjøre x antall mil tilbake til rammemakeren og reinnramme fordi du vet at akkurat de cm kommer til å irritere vettet av deg på ubestemt tid. FMAL :joy:

16 Likes

Når man ser på bildet ser det ut som hele bildet av pipemannen bare trenger å henges lavere. Men du har vel målt tenker jeg.

1 Like

Jepp. Målt. Det bruker å lønne seg før man kjører det tilbake og bytter ramme😊
Forskjellen er akkurat så stor at det ikke går å bare henge det sånn midt mellom og satse på at folk ikke ser det

Enig i at det er irriterende når tanken var at det skulle være likt, men , bytter du plass de ,og henger de i samme høyde på undersiden ( det er det som er»normalen» når bilder henges over rette linjer som stolrygger,sofa osv , i ditt tilfelle tv ) så tror jeg dette blir supert,og ingen vil tenke over det ,bortsett fra deg da😜

1 Like

Blir enten bytta eller så kjøper jeg et nytt fisherman og selger dette😊

Finnes ingen gylden middelvei her😂
Bare en ting å gjøre, reinramming er eneste riktige. Jeg har selv vært i samme ærend noen ganger tidligere… vår tydeligvis felles diagnose får vi heller komme tilbake til :joy:

2 Likes

Uffda, her synes jeg dere er streng med dere selv😄
Regner med det blir ICWT som blir mindre da,ja og billigst å endre. Og det er brukt to forskjellige rammemakere mest sannsynelig da,siden det er blitt forskjell på to identiske størrelser.

Samme rammemaker. Men icwt ble innrammet nå sist. Og jeg oppga bare målene på rammen, ikke pp og total størrelse. Problemet når du har rammet inn x antall bilder med samme ramme og tilnærmet samme størrelse så kan det skje feil :wink:

Vi har alle våre i-landsproblemer. På en vegg har jeg ledig plass på hver side av et bilde. Jeg har mye i mappene jeg kunne hengt opp på hver side, men så har jeg fått for meg at hvert bilde må være samme størrelse. Helst bør motivene være innenfor samme tema og. For det må være litt «stil» over det. Nei, du - vi har alle vårt vi sliter med. Føler med deg. :facepunch:t2:

1 Like

Det er godt at vi er flere som velger å stå frem her, godt å få det ut. Sammen er vi sterke :muscle: - Tøffe tak :facepunch:

#livetshardeskole

1 Like

Ja her er jeg enig med mye av det du sier, må være stil over det, og tema eller farge kan klart være med og løfte inntrykket, men at bildene må være samme størrelse er vel litt drøyt eller?? ( tenker da ikke på @Witchdoctor sine som skulle vært like ) Personlig synes jeg motivet er viktigst, og bør på vegg istedenfor mappe hvis størrelsen er grunnen til at det ikke kommer på vegg.