Din kunstvegg

Jeg liker henne

Er dette en uhøflig plass å henge kunst på? Jeg bare måtte.

Er det flere som har?

Nei, tenkte det samme.
Har også vært hjemme hos noen andre som har relativt dyr kunst på bad og toalett
@Ulrik har vel noen formening om fukt :grimacing:

Kjør på!
Praktiserer det samme her.
(På et bad som ikke benyttes altfor ofte, må dog sies).:face_with_hand_over_mouth:

Bad ville jeg styrt unna. Dette er bare et gjestetoalett helt uten fukt

Jeg har denne på mitt toalett.

Perfekt. :+1:

klasse !!!

Meget fornøyd med dette Snik X Dilk collabet

Hmmm, følelsen når du har stått på og fått bytta ut veggen og innramma to fiskere til det du trodde ble 100% likt. Men så viser det seg at du har blingsa med et par usle cm. Og må kjøre x antall mil tilbake til rammemakeren og reinnramme fordi du vet at akkurat de cm kommer til å irritere vettet av deg på ubestemt tid. FMAL :joy:

Når man ser på bildet ser det ut som hele bildet av pipemannen bare trenger å henges lavere. Men du har vel målt tenker jeg.

Jepp. Målt. Det bruker å lønne seg før man kjører det tilbake og bytter ramme😊
Forskjellen er akkurat så stor at det ikke går å bare henge det sånn midt mellom og satse på at folk ikke ser det

Enig i at det er irriterende når tanken var at det skulle være likt, men , bytter du plass de ,og henger de i samme høyde på undersiden ( det er det som er»normalen» når bilder henges over rette linjer som stolrygger,sofa osv , i ditt tilfelle tv ) så tror jeg dette blir supert,og ingen vil tenke over det ,bortsett fra deg da😜

Blir enten bytta eller så kjøper jeg et nytt fisherman og selger dette😊

Finnes ingen gylden middelvei her😂
Bare en ting å gjøre, reinramming er eneste riktige. Jeg har selv vært i samme ærend noen ganger tidligere… vår tydeligvis felles diagnose får vi heller komme tilbake til :joy:

Uffda, her synes jeg dere er streng med dere selv😄
Regner med det blir ICWT som blir mindre da,ja og billigst å endre. Og det er brukt to forskjellige rammemakere mest sannsynelig da,siden det er blitt forskjell på to identiske størrelser.

Samme rammemaker. Men icwt ble innrammet nå sist. Og jeg oppga bare målene på rammen, ikke pp og total størrelse. Problemet når du har rammet inn x antall bilder med samme ramme og tilnærmet samme størrelse så kan det skje feil :wink: