Din kunstvegg

16 Likes

Flott, et Jonas Wood trykk hadde passet godt inn der med plantene👍

3 Likes

Fersk fra rammemaker i dag🤩 Baldur Helgason - Banana:

38 Likes

Endelig begynner bildene å komme opp på veggen etter flytting og oppussing :star_struck:

22 Likes

«Min dovegg»

10 Likes

AFK - Breathe rammet inn hos Frame It. Ville ramme det inn på samme måte som min Excellent, flytende med pasp rundt. Endte opp med hvit pasp med turkis kjerne og ble strålende fornøyd😊



21 Likes



7 Likes

Siste tilskudd veggen er to trykk jeg har hatt liggende i flere år, endelig i ramme og på vegg. Anbefales å tømme litt fra mappene!
Miaz Brothers - Old Master #11 og Lady T. Sluppet av Lazarides i 2015.

Rammene ble laget hos Trafo kunstproduksjon i Asker og kvaliteten er fantastisk.

29 Likes

Gjorde veggen helnorsk i anledning landskampen!

Reisang, Brofos, AFK og Bliss :bouvet_island:

Heia Norge!

30 Likes

20 Likes

14 Likes

10 Likes

Julia Soboleva

6 Likes

Fikk du noe refusjon ang skadene ?

1 Like

Nei de mener printet er feilfritt. Gadd ikke diskutere.

1 Like

Hva heter kunstnern?

Julia Soboleva, samme som har laget kattebilde under. Flere igjen hvis du trykker på link i bio på IG hennes:)

2 Likes

Nina Bachmann

14 Likes

TRUDE VIKEN (NO)

Drypoint. Edition 20 + 4AP’s

signed and numbered by the artist.

When is an “Outsider Artist” no longer “Outside”? and if we have “Outsider Artists”, who and what exactly is “Inside”, who are the gatekeepers, and what are they afraid of?

Trude Viken, one of the most exciting “self taught” nonconformers we’ve seen in Norway for sometime. The fact she was “discovered” by Richard Prince on Instagram, undermining the establishment that had rejected her for decades making her success all the more poignant. Looking forward to see her shine.

Printed and Available via Yngvar Larsen at Atelier.as/atelier/yngvar-larsen

11 Likes

28 Likes