Ditt beste kjøp 2017 (bildetråd)

Haha det har du helt rett. Har senket dem :wink:

Denne tråden strør salt i såret (conors & vaders…), men ellers gleder jeg meg til å få Flying High fra POW.

13 Likes

16 Likes

31 Likes

Litt midlertidig oppheng og belysning, men dette var kjøpet jeg ble mest fornøyd med i 2017.

Kunstneren er Truls Berg-Hansen, @rakafant på insta, som hadde sin første solo-utstilling på Galleri Kollekt i høst. Hadde fulgt ham litt på nett før utstillingen og slo til da jeg så dette. Min første original også, så det var veldig gøy. Har allerede begynt å spare til flere verker av ham.

11 Likes

Tror det må bli disse 2…

17 Likes

Dette må være mine beste kjøp i år! Svært fornøyd. ‘Fix the sky’ samarbeid med Snik - 80x120 cm lærett og ‘Golfer’ 120x80 cm lærett. De skal nå henges på veggen hjemme :smiley:

34 Likes

Golfer er nydelig! :wink:

Mine beste kjøp i 2017 er uten tvil disse fantastiske danserne til Martin Whatson. «Dancer» white og «En Pointe» gold😊 Julen kom tidlig i år! Takk til Jonas Leborg for flott innramming✌🏻

16 Likes

De bildene der så kjent ut :wink:

1 Like

Må bli denne🙌

14 Likes

Skal få lagt ut noen nye bilder da de henger litt lavere og samkjører med zooicide :smiley:

6 Likes

Må bli denne :heart_eyes:

33 Likes

O M G! :heart_eyes:
Denne har jeg siklet på lenge

Må bli dette for min del - lerret fra Fintan Switzer.

13 Likes

For min del blir det denne av Mehdi. Selv om den ikke har kommet seg inn i en ramme enda.

15 Likes

Fintan er fantastisk!! :grinning:

2 Likes