Diverse bilder - Salgstråd

Hei og takk for sist.
Har kommet til den slutning - Hvis de ikke har kommet opp nå, så kommer de ikke opp før jeg har fått hus, hytte, stasjonsvogn og noen å dele lånet med (jeg har en av fire, gjett selv).

Det kan være at noen av disse trykkene passer hos deg eller en fin innflytningsgave til noen du liker, eller vertfall syns er ok+. Ta en titt nedenfor og se om du finner noe.

Pruting er lov, men er summen horribel lav er det fare for at det schmeller tilbake av meg også rett i retur.

Petter Thoen - BAM II !

Teknikk Litografi
Opplag 275
Signert Ja
Motivformat25 x 41 cm
Format32,5 x 46 cm

NB: Vedlagt en liten bulk eller hva det skal hete. Ikke det største, men føler nok til at jeg kan legge ved et ekstra bilde.

Pris: 1200,-


Jerremy Geddes - Fall

paper size: 42cm x 44cm
Printed using Epson 9900 printer with archival quality inks onto Hahnemuhle German Etching 310gsm (Sakset fra jerremygeddes.com)
Pris: 2000,-


M-CITY - Tall ships

50cm X 74cm
Edition: 150
Pris: 2000,-

Legger vedlagt bilde hentet fra nettet også, for å få sett hele.

Dette var de med litt lavere pris. Har også de jeg ikke vil kvitte meg med, men som fruen i huset ikke er så begeistret for, som kan gå om noen skulle by nok til at jeg tenker at de får forlate huset. Håper ikke sistnevnte setning er “frekk” da jeg føler flere her inne har reagert på “Jeg selger hvis prisen er riktig”-setningene som av og til dukker opp her, men jeg synes dette må være opp til en selv.
Her er vertfall de bildene (Bilder sakset fra nettet til info).

AFK - Laugh
afklaugh

Mehdi Ghadyanloo - City of Hope

Mehdi Ghadyanloo - Inside of doubt
mehdi%20inside%20of%20doubt

Holder til i Oslo men kan naturligvis sendes på kjøpers regning.
Takk for oppmerksomheten. Håper alle vinner på ekstra-trekningen i kveld.

*Henkeob

2 Likes

Flott salgstråd. Lykke til!

1 Like

Basert på de første bildene, vil det si at disse ikke er lagret flatt, men i rull siden de var nye?

Lykke til med salgene.

Det er korrekt Mr.toris.