Dolk Balaclava sort - aktuell verdi?

Mottar gjerne innspill til verdivurdering av Dolk Balaclava sort versjon 2011 65x65 cm, 250 opplag. Har fått inntrykk av at den ikke er blant de meste etterspurte, men også Balaclava ser ut til å være utsolgt i galleriene. Har prisen gått opp eller ned de siste fem årene på disse Dolk-verkene?

1 Like

De siste årene har vell de som har lagt på Finn.no vært priset til godt under 10k om jeg ikke husker feil.

2 Likes

Ikke blant de mest populære motivene, så vil ikke tro det har økt i verdi. Veldig fint trykk IMO :slight_smile:

1 Like

Vil tro et sted mellom 6-8 tusen. Holdt seg der en stund, mulig snust på 10-12 tidligere (2018/2019).

3 Likes

Verdi ca 8000kr

1 Like

Edit:
Her leste jeg to innlegg samtidig så beklager det unødvendige svaret :slight_smile:

Har dessverre ikke vært at de høyest prisede, men definitivt ett av dem med mest dybde. Behovet for å hvem man egentlig er for å gli inn i mengden er aktuelt mer enn noen gang tidligere.

Du sier sort versjon men så linker du til den med hvit bakgrunn (main edition) så er usikker på hvilken du mener. Prisen som de andre antyder stemmer nok for main edition, men for den sorte (Svart bakgrunn), som er meget pen, har jeg solgt flere i området 18-20k.

Skal du ramme inn den du linker til ville jeg rammet inn med svart ramme og dobbelt lag passeparout med hvitt ytterst og sort innerst. Velg gjerne en ramme med profil på eller hvis du er helt crazy, gå for en sort ornamentert ramme (dyr).

Er det den med sort bakgrunn ville jeg fått for svart list og svart passepartout med hvit kjerne slik at det blir en hvit kant rundt det sorte området. Velg for all del kunstglass på grafikk med mye svart i.

Jeg mener main edition - svart på hvit bakgrunn. Takk for innspill til innramming.

Dukker disse ofte opp for salg? Flott trykk jeg gjerne kunne tenkt meg selv.

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.