Dolk BS/Chief

Hei

Prøver en gang til på disse 2

Var annonsert til 20.000.- men pga laber interesse selges de nå under min kost (trykk og ramme) for 18.000.- ferdig prutet. Ønsker å selge samlet. Begge har samme ramme og ar glass, påkostede innramminger til oppunder 5.000.- stk.

Jeg holder til i Bergen, og kan ved behov frakte bildene til kjøper.

PS! Bildene og inrammingene ser mye bedre ut en det som kommer frem i de opplastede bildene, man må gjerne komme og se i person hvis man ønsker det.

2 Likes

Ingen?

Hva med 17.000.-

Begynner ikke dette å bli behagelig pris, eller er rammene og passepartoutvalg for sære for folket? Hva går de for uten ramme? 6k per stk eller deromkring?

BS har no blitt omsatt for 8000.- på lav og Chief 6-7000.- uten rammer, så tror ikke helt folk kjenner sin besøkstid :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

Litt spesiell rammer kan kanskje ha noe å si. Noen liker enkle sorte rammer og enkelt hvitt passepartout. Jeg er selv ganske nøytral til dette valget, men har noe annet på tapetet for tiden. God pris tror jeg :slight_smile: Godt salg!

Jeg er kanskje Norges største motstander av at ting skal selges samlet. Tror det kan ha noe å si også. :blush:

1 Like

Godt poeng!

Selger de samlet for en god pris så jeg muligens slipper selge noe annet dyrere jeg har lyst å beholde :wink:

Men men men… 2 x 9k er jo samme gode pris, men du når kjøpere som vil ha bare en av de?

Er 2x8500.- nå :wink:

Haha. Lykke til.
Kan ikke skjønne annet enn at du bør få solgt de til den prisen.

1 Like

Hva annet dyrere har du som du Evt ikke vil selge? :stuck_out_tongue:

Da var disse solgt til et hyggelig forummedlem. Takker for interessen

9 Likes

Litt off topic, men synes passepartoutet på BS var skikkelig kult, og ble selv inspirert til å gå for noe tilsvarende :sunglasses:

6 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste innlegg. Emnet kan ikke lenger svares på.