Dolk - Che

Dolk - Che ønskes kjøpt.

Normal variant eller XL.

Innrammet eller ikke, spiller ikke så mye rolle.

Mindre skader på trykk som lar seg skjule av ramme er ok. Dette kommer på veggen og blir aldri solgt videre, så småfeil som gjør videresalg vanskelig i normale tilfeller appellerer ikke her.

Send meg gjerne en PM.

Har sett de to på finn.

Mvh

1 Like

Og hva var galt med de på Finn?

2 Likes

Trolig ikke noe galt med de?!

For min del var prisen for høy på en, og ikke motatt respons på den andre. Ok det, eller?

2 Likes

Ok, så du er på jakt etter en som er rimeligere enn de på Finn. Bare lurte da jeg personlig synes de på Finn er helt innafor på alle mulige måter.

1 Like

Føler jeg svarte på det i forrige post?!

Ja den ene var mer en jeg ville betale for den, med tanke på et opplag på 750, den andre avventer jeg respons på.

Så bra du mener prisingen er fair, da selges de sikkert uten problem til prisen de er lagt ut for.

2 Likes

Regner med disse blir solgt ja. Men er du heldig i disse coronatider,og snart jul til og med, så får du kanskje litt nisserabatt.

2 Likes

Ta deg en bolle.

@Onkeljohn sitt spørsmål var helt naturlig når du ikke klarer å spesifisere i posten hvorfor du ikke valgte å gå for en av de på finn.no.

Ta deg en tur i kommentarfeltet til VG, er ikke intressert.

8 Likes

Svaret er vel åpenbart? Fordi han tror han kan finne et som er billigere. Det gir han tydelig uttrykk for siden han også kan være åpen for et skadet trykk.

4 Likes

Da var handel gjennomført, og tråden kan stenges! :ok_hand:

2 Likes