Dolk - Crown. Canvas fra Fineart

Hei!

Hva synes folk om prisen på Dolk`s Crown hos Fineart?

Den ligger på 90.000,- en edition på 6. 100 X 100 cm.

På forhånd takk!

Dette har vært diskutert her inne litt før tror jeg. Det er ingen dårlig galleripris, men den har jo lagt der for salg i et år så…
Du får kanskje tak i en privat til under 80 000?

Hvordan størrelse og hvor mange er de andre?
Har sett grønn, rød og sort Crown på lerret

Flott lerret og ganske kurant pris fra galleri etter min mening.

2 Likes

Dette lå vel faktisk ute til 85.000 en god stund også før de satt det opp til 90k.

1 Like

Tusen takk for svar!

Har merket meg at den har ligget lenge ute for salg, og den har i alle fall ikke blitt solgt på et år som @Gammel_Erik sier, så da kan det vel være prisen er bittelitt høyere enn det folk vil betale. Jeg synes denne versjonen av Crown ser veldig bra ut, så tror ikke det er den det er noe i veien med.
@Elo, litt rart at de har satt opp prisen egentlig.

Konkluderer med at prisen ikke er så aller verst, men heller ikke topp. Forventer forsåvidt ikke å gjøre noe kupp på Dolk lerrett heller, så vi får se hva våren bringer.

Send dem en mail og hør om de kan inngå en deal, kanskje de vil ta noe kunst i innbytte også? :slight_smile:

Er det en sort utgave i edition på 6 og?

Har siklet litt på denne en stund. Dvs jeg sikler på absolutt alt hele tiden. Selv sliter jeg med å bestemme meg for hva som vil gi mest glede; 6-8 flotte innrammede trykk eller ett vilt canvas/original?..

1 Like

Det behøver du ikke lure på. En canvas!

4 Likes

Enig. Synes Crown fra Fineart ser smashing ut:-)

Takk for tipset :slight_smile:

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.