Dolk - Crown. Ønskes kjøpt

Ønsker å kjøpe Dolk - Crown. Noen som ønsker å selge? Bor i Oslo og kan hente i området (helst innenfor 1t kjøring). Forsendelse går også greit om du bor lenger unna.

1 Like

Hei.

Vet det var en Crown for salg på banksyforum.com for en tid tilbake. Mulig den er tilgjengelig fortsatt. Prisen tror jeg var 1100 pund.

Takk for tips! Tror jeg fant det, skal høre med selger om det fortsatt er til salgs. Eneste jeg er litt skeptisk til er at selger ønsker betaling via PayPal Gift, det betyr vel at selger får pengene uten at jeg har noen som helst garanti for å motta bildet eller at det kan være en billig print (?).

Noen som også har en formening om hva fornuftig pris for et slikt bilde er?

har denne i ramme som jeg vurdere solgt. Tenker 15000 inkl pakking og porto?

4 Likes

Som regel er det greit å sende som vanlig paypal betaling (for å ha rettighetene paypal tilbyr kjøpere) mot at du betaler gebyret som påbeløper selger. mener dette er 3-5% eller noe sånn.

Så bra at noen er på tilbudssiden! :smile:
Har sendt deg en PM

Høres ut som en god idé. Sjekket nå og for betalinger under kr.20 000,- kan det se ut som om gebyr for mottak er 3,4%+kr.2,80,- men vel verdt det i mange sammenhenger vil jeg tro. Så takk for tips til en som aldri har brukt PayPal før! :wink:

Kan ikke se å ha mottatt svar på min PM enda @Frankvidar? :grin:

1 Like