Dolk - Crown

Ønsker å kjøpe Crown! Selvfølgelig så rimelig som mulig :blush: Ser at det ligger en på Finn til en i erkjennelse pris!
Hva er ligger denne på i pris om dagen?

*overkommelig pris skal det stå!

Var det første jeg og tenkte. Veldig overkommelig Crown til 12’ inkludert ramme.

For noen måneder siden så jeg folk kjøpte/ solgte bare trykket for 15’. Føler interessen rundt Dolk er litt på hell, og kanskje derfor den “bare” ligger til 12’.

Jeg ville tro at interessen rundt gatekunsten til Dolk skulle være stigende nå som han har “annonsert” at han er ferdig med den form for kunst. :slight_smile:

Det vil tiden vise, men det er lenge siden det har vært så mye Dolk på finn, Ebay osv. til mer overkommelig pris enn det du finner i dag.

Til info så er det ikke uv glass på den til 12k

Er det? Søker du på Dolk på Ebay og Finn får du mange treff, er dog ikke mange annonesene som faktisk har ett dolk produkt å selge.Tror markedet har satt seg litt og folk putter ting bak glass :slight_smile:

3 Likes

Jo, da - det er f.eks nesten helt støvsugd for Chief på finn. Men nå snakker jeg ikke om antall annonser der “Dolk” er tagget, men om prisen der Dolk faktisk selges. Den virker å være på hell.

Balaclaven hiver de etter deg for 5’, og GR får du på Ebay for 5’. Første gang jeg var på utkikk etter en Dolk var både Grenade Lovers og Prisoner priset til langt over 20’. Nå sist jeg sjekket lå prisantydning på 17-18’ med rom for forhandlinger.

Det er heller ikke lenge siden jeg la inn et skambud på Pig. Vil ikke si at sluttprisen var avskrekkende den heller;

Pig bydde jeg på selv. Det var frakt på 1000 kr. 25 % moms på kjøpsum og frakt. Kostet meg 1000 kr ekstra å kjøpe et på Finn. Jeg fikk en ramme jeg likte og ikke noe stress med tollerne. Det er ikke akkurat de mest populære verkene du trekker frem i analysen din heller Kebabdyret og de speiler i hvertfall ikke markedet. At det var noen på Finn som overpriset Prisoner og Grenade Lovers da du begynte å følge med på street art er heller ikke en indikator på at Dolk har falt i pris. Crown som nå ligger på Finn er det inne bud på 12500 kr er jeg blitt opplyst. Så bildet er nok litt annerledes en det kan se ut over her. Men pundet har i det minste falt i verdi og det vil nok påvirke markedet på en eller annen måte. Blant annet har en Graffiti Remover som selges fra UK falt ned til 5500 pluss frakt etter 23 Juni.

Som sagt, jeg skrev at prisen(e) virker å være på hell

Men d er ikke noe å krangle om. Det kommer heldigvis en dag i morgen og, så får vi se hva som skjer videre.

Prisene på vei opp igjen! http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=78702164 I am your father til 10.000,- betegnes som et kupp!

2 Likes

Hihi :+1:t2: I see what you did there :wink:

Ingen som har en liggende som de vil selge?
Trenger den fort… Forventer ikke at prisen skal være 12.000 altså…

Har en uten ramme.

Handel er i boks! Tråden kan lukkes :blush:

1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste innlegg. Emnet kan ikke lenger svares på.