Hva synes forumet om disse trykkene til Dolk? Noen som har dem på veggen og ønsker å vise?
Tøffe trykk som sikkert blir solgt snart om prisstigningen til Dolk fortsetter nå. Syntes det er rart at noen prøver å selge Grenade Lovers til 20-25k når disse er tilgjengelige. Må være bedre med en større handfinished selv om motivet er noe endret/kuttet utsnitt på.
Overrasket, er dette en ny side? Er den norsk? Fin kolleksjon altså, med priser som er overkommelig. Føles som en som har samlet en stund, og nå tilbyr sin private samling. Uansett tror det er flere her inne med stor interesse:)
Ikke ny, vært der en stund. Er et galleri i Bergen, er oppe mot Bellevue et sted 
Det er Galleri SE sin nettbutikk. Ikke en privat samling.
Bergen? For mye familie-liv, vet hvor turen går i romjulen:)) regner med de har mange andre ‘gobiter’ - lærer no nytt hverdag, God Jul!
Jeg tror også de vil være en god deal hvis prisene på main edition fortsetter å stige, mye kulere med hand finish. De er store i størrelsen også! Spesielt NAM som ikke finnes som trykk…
Kjøpte alle fire etter og snublet over nettsiden til Galleri S.E. De tar seg godt ut på veggen hjemme 
Må si at jeg kjenner jeg blir litt irritert på de som prøver å selge trykk på finn.no til blodpriser, når de ikke engang har solgt ut alt fra gallerier rundt om (eks. Grenade lovers trykk til nesten 25.000- på finn.no) mens handfinished 25 ed. På galleri S.E koster 30.000.
Greit nok, noen er kun i dette her for pengene og ikke så mye kunsten. Men jaggu er det mange frekkaser på finn 
Giret på å vise oss bildene på veggen Krist?
så klart jeg kan det, men må finne ut hvordan jeg gjør det fra telefonen først 
her kommer første forsøk på opplasting

Skulle ønske jeg hadde stor nok vegg til å stille de i en firkant, men de endte opp tre på rad (og en i ett annet rom) grunnet plassmangel (!). Med ramme måler de ca. 113 * 90
Rått! Skulle gjerne hatt GL på min vegg!
Takker for det, jeg er veldig fornøyd med serien min.
Nice GL… Hadde nok gått for uten passp. på de her 
Ja, jeg var veldig i tvil om hvordan jeg skulle ramme de inn. Så jeg tok runden med alle de “store” rammemakerene i området - og det endte med denne metoden, da dette beskyttet trykket best.
Ser den, dog en litt kraftigere “skyggeramme”, uten passp, for å få papirene poppe litt mer fram og se ut som lærret… mmmm… Sikkert mulig å kutte til glass og passp. til å få det like beskyttet… hvor mye mindre beskyttet skulle det bli med uten passp? edit; er det mulig å ha en “usynelig” passp. bak rammelisten?
Passepartout beskytter ikke bedre. Det brukes til å skjule stygge kanter og gjøre bilder større.
@Bambi og @Gard : som sagt, dette er gjort etter anbefaling fra rammemaker for å bevare trykket lengst mulig. Jeg har ikke snøring på dette feltet, så jeg gikk for denne løsningen. Samtidig syntes jeg det ble stilig med en sort “ramme” i rammen.
Dette var en lekker serie. Likte også inrammingen veldig godt. Syns det er rart at disse fortsatt er tilgjengelige.