Dolk - Girl with teddy / Mushroom girl

Hei
Tenker på å skaffe meg disse trykkene.
Hva må jeg regne med å måtte betale for disse i dag?

Ser det ligger et på finn nå til 22k http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=54175033&alertId=5431773&WT.synd_type=agent
Litt i høyeste laget ette min mening, men så har jo prisene til Dolk gått kraftig opp i 2014.

Jeg har sett det som ligger på finn.no, men antar at det ikke er prisen man kan få skaffet seg dette for. Men for all del, jeg kan ta feil. Jeg gjorde det en gang på 90tallet, så det kan skje igjen :smile:

Kan dele hva jeg har sett noen gå for den siste tiden (innenfor 5 mnd) billigste mg ble solgt for 10 lapper og rimligste jeg har sett gwt for er 19.

(Jeg var akuratt for sen på mg, og gwt prøvde jeg å få kjøpt for 15 lapper uten hell)

lykke til :wink:

Med fare for å bli beskyldt for det ene og det andre. 10 for MG er veldig billig. Fra en selgers ståsted så hadde man kunne solgt en MG for 12k på Finn temmelig raskt. Skal du importere fra utlandet vil du med dagens valutakurs ikke få tak i denne til under det. Jeg tar ikke og anslår rett pris nå da jeg har en til salgs selv, men 10 er i laveste laget.

1 Like

Enig i det, den ble solgt på minutter :wink:

Tror mange ser på prisene litt urealistisk. Kjøp fra utlandet, som nå er neste på lik linje (prismessig) med finn.no ect. Får du med på kjøpet følgende: Større fraktrisiko - mva 25%+gebyr+“gudene vet hva” alle skal ha for å levere ut printet - og idag en rævva valutta-handel:) I med at printene klatrer i pris pr mnd, så er det litt som med bolig markedet, er du ca. der du forventer å være, kjør på! Sjelden gode prints faller i verdi, men selvfølgelig finnes det unntak i alle “regler”.

Hei, slenger meg på denne samtalen da jeg vurderer å skaffe meg Mushroom Girl. 26.000 på finn nå virker veeeeldig dyrt i forhold til det dere nevner, selv om det er innrammet. Det har riktignok går noen måneder siden dere skrev, men SÅ fort går vel ikke prisen opp…?

Jeg ser denne også finnes i orange, grønn og blå versjon med bare 12 stk av hver. Prisen hos Reed var 11.000kr mot den vanlige rød på 9.000kr da de ble solgt der. Burde prisen på disse fortsatt ligge et par tusen over den røde, eller har den økt mer tror dere?

Priser på finn er generelt høy og kan med fordel prutes på.
MG, som flere trykk varierer en del i pris, men øker jevnt over. Eks. Grenade Lovers lå ute til ca 25k for noen måneder siden men er nå mulig å få tak i under 20k.

Normalt burde variantene med lavere opplag ligge høyere i pris, men oppfatter at rødfargen på soppen i main edition er mer populær.

En rød inrammet mg burde vel ikke stige langt over 15 lapper?

Tenker du da at orange/blå/grønn ikke er mer verdt i dag enn rød? Evnt mindre verdt?

Min mening er at om du gir 26 K for mushroom girl, så gir du 10-12 K mer enn hva du kanskje må ut med om du har litt is i magen. Det siste salget på ebay er riktignok snart ett år gammelt, men en tredobling i verdien på et år er knallhardt. Men det er vel grunnen til at fyren sier 26 også, om noen er voldsomt utålmodige og det bare er en tilgjengelig; ja da er det kanskje noen som smeller til. Dette har åpenbart ikke vært tilfelle her. Hadde jeg vært deg hadde jeg laget en annonse her inne om at du ser etter trykket og ventet på noen hakket mer edruelige personer.

Når det kommer til spesialutgaver har ikke jeg sett tegn til at de stiger raskere i verdi enn hovedutgaven; heller motsatt. Men dette blir vel i stor grad subjektivt. Jeg gav mye for en blå idea painter fordi jeg syntes det gjorde motivet ennå bedre, når det kommer til MG synes jeg det funker bedre i hovedutgaven enn AP versjonen.

Takk for gode svar! Både lommeboken og tålmodighet stemmer for å vente på noe rimeligere:)
Det ligger en grønn på finn til 22’ i men da er den også “for dyr” skjønner jeg! Det var også lite med info, og han skriver at det kun finnes 7 stk, noe jeg syntes var litt merkelig… Personlig synes jeg den grønne hadde gjort seg like bra som rød;)

Om den er for dyr må jo nesten du avgjøre, men jeg synes den er heftig priset. I tillegg blir det en del mer styr med innrammede bilder, og man vet ikke helt hvordan det har blitt behandlet. Og ja, her må han vel ha misforstått; for det er da 12 utgaver av denne?

Et alternativ er Circus, den ligger til 19’ ink ramme…pluss en uten ramme til “gi bud.” Noen som har en kjapp prisvurdering av det bildet?
Kommer antagelig til å vente på MG uansett, da jeg liker det best, og så bor jeg bare et par kilometer unna låven den er på her i Lofoten;)

Circus 15-16 lapper + litt for ramme kansje :banana::monkey:

Jeg leter fortsatt etter en Mushroom Girl om noen vil gjøre en deal

MG til 18000,- på finn.no nå med ramme. Finnkode 60014158

Hva tror dere Mushroom Girl koster i dag uten ramme?

Main versjonen hadde jeg ikke gitt mer en toppers 15 lapper for uten ramme. Men det er meg :wink:

1 Like