Dolk - grenade lovers

Hva vil dere si er grei pris å betale for dette trykket?

Ett sted mellom 20 og 25

18-20

Synes det var voldsomt til gutta over går ut, har vært mange på finn til rundt 20 uten å ha solgt etter hva jeg har sett. Jeg ville sagt at rundt 15 pluss minus er fair. Om du leter aktivt på eksempelvis banksyforum tror jeg du skal kunne skaffe deg en til det etter litt tid.

2 Likes

Jeg tror det trykket er i litt vanskelig posisjon. Det er ikke så ofte det er tilgjengelig til salgs i utlandet, ebay eller banksyforum. Jeg kjøpte mitt for 10 for to år siden da det ikke kom opp på internasjonal side siden selger bare sendte til USA. Dette er da eks mva og fortolling. Med dagens svingninger i kurs vil det ligge i overkant av 13 eks mva, rundt 16,5 - 17 sendt til deg.

I fht til de som ligger på finn er at det ikke er så mange som vil svi av 20-25 for et slikt trykk og det er nok derfor de blir liggende. Kommer du langt nok ned flyr de sikkert vekk, men på 22 blir de bare liggende.

I den kommende finanskrisen i norge er det nok mange som vil selge en del slike trykk da luksus er det første som rykter når det ikke er mer penger å hente.

Enig med deg Sake, men heldigvis er ikke all kunst luksus, noe er også en trygg investeringshavn i nedgangstider. Som med boligmarkedet er det de dårlige objektene som blør først.

1 Like